Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
moje přihláška 026680, dne 11.9.2019 jsem doma (Podbořany) s prodejcem podepsala smlouvu, 16.9.2019 jsem ve lhůtě 14 dní telefonicky odstoupila od smlouvy, hovor byl nahrávaný a bylo mi potvrzeno, že smlouva bude řádně ukončena, následně pro jistotu byl dne 18.9.2019 odeslán doporučený dopis s žádostí o odstoupení ve lhůtě 14 dní, dne 19.9.2019 mi Česká pošta poslala SMS o doručení tohoto dopisu, včera přišlo písemně sdělení, že jsem smlouvu ukončila pozdě, takže je stále platná, dnes posílám odvolání,
na dodavatele energií
potvrzení ukončení z důvodu řádného odstoupení od smlouvy v dané lhůtě 14 dní
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.
Jestliže spotřebitel zaslal odstoupení od smlouvy v dané lhůtě, doporučujeme mu, aby si uchoval veškerou dokumentaci, která tuto skutečnost prokazuje. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pro úplnost uvádíme, že dozorovou činnost a mimosoudní řešení sporů vykonává, Česká obchodní inspekce u zprostředkovatelů a Energetický regulační úřad u držitelů licence (=dodavatelů).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Zemanová,
přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije
.
Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.
Dle čísla přihlášky, které jste nám zaslala bylo zjištěno, že Vaše přihláška byla již zrušena. Předmětný dopis se zamítnutím vznikl chybnou tiskovou dávkou ze dne 14.10.2019, kde se u akceptačních dopisů vygeneroval text určený pro případy k zamítnutí.
Všem poškozeným zákazníkům jsme dne 17.10.2019 zasílali omluvný dopis s vysvětlením a akceptací jejího požadavku.
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, můžete se obrátit přímo na naši zákaznickou linku či na email podpora@cvras.cz
S pozdravem
Tým CVŘ
děkuji za vyjádření, je to tak, přišel další omluvný dopis, že odstoupení bylo akceptováno, ještě bych chtěla prosím potvrzení o zrušení plné moci a potvrzení o výmazu osobních údajů, uvedené jsem v prvním dopisu rovněž požadovala
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.