Společnost


Centrální výběrová řízení a.s.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#36209Neuznání odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2019, před 5 lety

Jan Sýkora

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 27.9.2019 jsem doma s prodejcem podepsal příhlášku k výběrovému řízení. 30.9.2019 jsem ve lhůtě 14 dní písemně ( doporučený dopis s dodejkou ) odstoupil od smlouvy. Dopis převzali 2.10.2019. Čekal jsem na písemné potvrzení o zrušení všeho ( plné moci, smlouvy, výmaz osobních údajů )jak bylo v dopise požavováno avšak nedorazila žádná odpověď. Na jejich linku 296212020 se nedalo dovolat ( stále dokola hrála hudba a přepojení na operátora nikde). 16.10.2019 se mi podařilo nakonec dovolat, kdy hovor byl nahráván a bylo mi sděleno, že vše je ukonočeno a že můžu očekávat potvrující dopis. 17.10.2018 dorazil dopis o zamítnutí odsoupení od přihlášky k výběrovému řízení a že nebylo obdrženo v zákonné lhůtě 14 dní. 18.10.2019 jsem se zkoušel znovu dovolat opět bez úspěchu ( neustále hudba na telefonu. )


Produkt

Centrální výběrová řízení příhláška


Požadované řešení

Písemné potvrzení o ukončení smlouvy, potvrzení o zrušení zplnomocnění a potvrzení o odvolání a výmaz osobních údajů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2019 11:13, před 5 lety

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.

Jestliže spotřebitel zaslal odstoupení od smlouvy v dané lhůtě, doporučujeme mu, aby si uchoval veškerou dokumentaci, která tuto skutečnost prokazuje. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pro úplnost uvádíme, že dozorovou činnost a mimosoudní řešení sporů vykonává, Česká obchodní inspekce u zprostředkovatelů a Energetický regulační úřad u držitelů licence (=dodavatelů).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2019 13:21, před 5 lety

Dobrý den, pane Sýkoro,

přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.

Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije.

Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.

Dle čísla přihlášky, které jste nám zaslal bylo zjištěno, že Vaše přihláška byla již zrušena. Předmětný dopis se zamítnutím vznikl chybnou tiskovou dávkou ze dne 14.10.2019, kde se u akceptačních dopisů vygeneroval text určený pro případy k zamítnutí.

Všem poškozeným zákazníkům jsme dne 17.10.2019 zasílali omluvný dopis s vysvětlením a akceptací jejího požadavku.

Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, můžete se obrátit přímo na naši zákaznickou linku či na email podpora@cvras.cz

S pozdravem

Tým CVŘ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.10.2019 22:59, před 5 lety


Jan Sýkora

Hodnocení:

Komentář: Společnost přes urgence zaslala správný dopis o ukončení smluvního vztahu. Tak doufám, že vše provedli dle žádosti ( výmaz osobních dat atd.