Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
před pár dny jsem si na stránce funlocket.com založila účet, který byl zpoplatněn cca 2$. Bylo mi nabídnuto prémiové členství, které jsem ale nepotvrdila. Stránka mě v tu chvíli nechtěla pustit dál. Na email mi nepřišlo žádné potvrzení registrace nebo platby, což mi bylo divné, ale bohužel kvůli jiným událostem jsem neměla možnost situaci hned řešit. Dnes jsem zjistila, že mi bylo z účtu strženo 540 Kč (22.5$) za prémiové členství. Nikde jsem ale nesvolila nebo nepotvrdila platbu za tuto službu. Napsala jsem tedy na kontaktní email této firmy, o okamžité zrušení účtu na této stránce a zároveň členství a také vrácení peněz za službu, kterou jsem si neobjednala. Přišla mi hned obratem vygenerovaná odpověď, že jsem získala pořadové číslo x a budou se snažit vyřešit mou žádost co nejdříve.
Funlocket - internetová databáze knih, her, hudby. Prémiové členství
Požaduji zrušení účtu a smazání mých osobních údajů, vrácení peněz.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala a že je naúčtování částky oprávněné. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídle na Slovensku, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.