Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednala jsem si jmenovku na dveře pro sestru,která se vdala. Zboží přišlo v obálce na mé jméno,ale uvnitř byla faktura na paní z Plzně a i dokonce její Štítek na dveře,když jsem obratem psala na e-mail společnosti a dokonce jim poslala foto,napsali mi,že vše je v pořádku i když je na fotce jasně vidět,že to v pořádku není. Pan Vokřál mě tedy odbil tím,že to v pořádku je a že nemají čas zvedat telefony na které jsem se ani nemohla dovolat. Také jsem je tedy žádala o náhradu na jejich vlastní náklady nebo vracení peněz.
Číslo mé objednávky je 19103772 a přišla mi cizi objednávka s číslem 190103773
Můj štítek měl být: Dveřní štítek M10 zlato,text: Mazánkovi,vyvrtání otvorů,Font písma Briquet
Náhradu škody na vlastní finanční náklady,nebo vrácení peněz v hodnotě 219,-
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.