Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#36220Odpuštění sankce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2019, před 5 lety

Andrea Horáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám pevný internet 50Mb. Po kabelu 50Mb opravdu běhá, ale je velký problém s wiffi připojením. Bylo mi řečeno, že mám reklamovat modem, tak jsem ho reklamovala, bohužel ani po výměně modemu je wiffi nestabilní. Znovu jsem navštívila prodejnu a bylo mi řečeno, že si mám koupit repeater, takže jsem nakoupila repeater (opakovač signálu), ani ten bohužel nepomohl, rychlost mého pevného internetu je někdy i 0,1 Mb, takže zcela nepoužitelný a stále používám data v mobilu, které poskytuje také T mobile! Vzhledem k tomu, že mám smlouvu na 2 roky, žádala jsem o odpuštění pokuty s tím, že navýším svůj tarif na mobilním telefonu, takže T mobile o peníze nepřijde, ale bohužel T mobile nesouhlasí s odpuštěním pokuty. Domnívám se, že jsem udělala maximum, aby internet fungoval jak má, stále mě to další peníze a služba nefunguje. Službu vypovídám opravdu jen z důvodu nefunkčnosti a tak mi nepřipadá fér platit pokutu.


Produkt

Pevný internet ADSL


Požadované řešení

Odpuštění pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 16:00, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě (rychlosti připojení), kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.