Společnost


Centrální výběrová řízení a.s.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#36221Neuznané odstoupení od smlouvy v termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2019, před 5 lety

Ilona Žilinská

Znění stížnosti

Zástupce společnosti p. Ondič se vysloveně vetřel do bytu mé nemocné matky, kde ze strachu a ponížení podepsala přihlášku. To bylo 9. 9. 2019. 16. 9. 2019 jsem na poště podávala doporučeně dopis se žádosti o odstoupení ze smlouvy. Čož je 7 dní - týden, tedy zcela v termínu 14 dní, kdy má klient možnost odstoupit od smlouvy. Dopis společnost převzala následující den, tedy 17. 9. 2019 (potvrzení zasláno poštou na můj e-mail. Včera 17.10.2019, tedy přesně za měsíc, byl matce doručen do poštovní schránky dopis se zamítnutím z důvodu nedodržení termínu 14 dní.
Dnes 18. 10. 2019 jsem tedy v zastoupení své matky slušně napsala nový dopis a přiložila i kopie plné moci, podacího lístku a potvrzení o převzetí zásilky. Budu doufat v kladné vyřízení.


Produkt

Centrální výběrová řízení a.s. Prosecká 851/64 Praha 9 - Prosek 190 00


Požadované řešení

Zrušení přihlášky č. 024129 a potvrzující dopis. Skartaci všech dokladů s osobními údaji. Omluvné vyrozumění ( že došlo k chybě ).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2019 16:22, před 5 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitelka vyžádala či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitelka o tomto svém právu nebyla poučena nebo neobdržela-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.

Jestliže spotřebitelka zaslala odstoupení od smlouvy v dané lhůtě, doporučujeme jí, aby si uchovala veškerou dokumentaci, která tuto skutečnost prokazuje. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pokud by se podnikatel vyhýbal převzetí dopisu, uplatní se zákonná domněnka, že odstoupení zasílané prostřednictvím pošty došlo prodávajícímu třetí pracovní den po odeslání. Podnikatel v případě nesouhlasu musí pozdější termín doručení prokázat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nejzazší možností je zahájení soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2019 13:21, před 5 lety

Dobrý den, paní Žilinská,

přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.

Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije.

Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.

Dle čísla přihlášky, které jste nám zaslala bylo zjištěno, že Vaše přihláška byla již zrušena. Předmětný dopis se zamítnutím vznikl chybnou tiskovou dávkou ze dne 14.10.2019, kde se u akceptačních dopisů vygeneroval text určený pro případy k zamítnutí.

Všem poškozeným zákazníkům jsme dne 17.10.2019 zasílali omluvný dopis s vysvětlením a akceptací jejího požadavku.

Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, můžete se obrátit přímo na naši zákaznickou linku či na email podpora@cvras.cz

S pozdravem

Tým CVŘ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2019 10:48, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2019 19:20, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.