Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
"jménem věřitele Uppsala Management s.r.o. Vás žádáme, abyste co nejdříve zavolali v pracovní den na telefonní číslo: 270 005 500 nebo 777 019 386 od 09:00-17:00 ve věci vyrovnání nesplaceného dluhu č. 271697. Alektum s. r. o."
Nelze se dovolat. |Jedná se o smlouvu ve fitcentru FITUP. Smlouvu jsme s manželkou řádně ukončili na provozovně, kterou jsme navštěvovali vypsali jsme formulář, který si od nás paní na recepci přebrala a ujistila nás, že výpovědní lhůta je dva měsíce.
Od té doby nic, až teď společnost Alektum se švédským majitelem a polským prokurou kde nezvedne nikdo pevnou linku a mobil je nedostupný. Začíná to u nás v Česku být pěkný hnůj a dále se k tomu nebudu vyjadřovat.
hezký den
členství ve fit centru. jedna z možností ukončení smlouvy je podat výpovědní formulář osobně na recepci. když se na to dívám zpětně, bohužel nedostanete žádné potvrzení o tom, že od Vás byl formulář převzat. Pouze slečna, která ťuká do počítače a ujišťuje Vás, že je vše v pořádku
Požadované řešení? Pro začátek by stačilo, kdyby firma Alektum byla schopna zvednout alespoň jedno z čísel, které uvádí v emailu.
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud spotřebitel smlouvu se spol. Uppsala Management s.r.o. řádně ukončil a vyrovnal veškeré závazky plynoucí ze smlouvy, nemá společnost po konci závazku nárok na další platby.
Pokud je po spotřebiteli vymáhána částka subjektem, který není jeho původním smluvním partnerem, měla by mu společnost prokázat na základě jakého právní titulu po něm částku požaduje. Pokud došlo k postoupení pohledávky od určité společnosti, měla by společnost vydat společnosti ALEKTUM INKASSO, s.r.o. doklady o pohledávce, které jsou nutné k jejímu uplatnění. Tedy zejména doklad prokazující právní titul vzniku nároku na úhradu pohledávky - důkaz o tom, že v době, kdy údajná pohledávka vznikla smlouva ještě trvala. Spotřebitel může společnost informovat, že v případě prokázání právního titulu k úhradě pohledávky je ochoten svůj dluh splatit, v opačném případě, ať se společnost obrátí na soud, kde bude muset jako žalobce prokázat, že jí svědčí právo na úhradu předmětné pohledávky, v případě, kdy si je spotřebitel jistý , že závazek v době, kdy údajná pohledávka vznikla, již netrval.
Žádost spotřebitele je přeposlána na věřitele a inkasní agentura čeká na zaslání dokumentace od věřitele k určení dalšího postupu.
Alektum, s.r.o.
V pořádku. Se společností Alektum jsem se nakonec domluvil na dalším postupu. První den mě jen překvapilo, že se nedá dovolat ani na jedno číslo uvedené v kontaktech.
Věřím, že jde jen o nedorozumění a vše se vyřeší, jelikož při ukončení smlouvy se společností Uppsala management s.r.o. (potažmo fitup) jsme postupovali přesně dle pokynů pracovnice na recepci FitUp.
Stížnost z důvodu dosažení smírného vyřešení sporu tímto uzavíráme.