Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Obracím se na Vás s vyjádřením nespokojenosti se službami, které nám byly poskytnuty minulý víkend, v rámci pobytového balíčku v hotelu Harmonie I.
Na víkend 11.10-13.10 jsem měla zaplacený pobytový balíček za 3590kč, který měl obsahovat ubytování pro dvě osoby na dvě noci, neomezený wellness, 20% slevu na dokoupené procedury a polopenzi.
Po příjezdu nám bylo oznámeno, že whirlpool je mimo provoz, což by se dalo pochopit,protože technickou závadu nelze ovlivnit. Co se ale pochopit nedá je, že nám to bylo oznámeno až na popud mé žádosti o whirlpool a bez jakékoliv omluvy.
Neomezenou saunu jsem nevyužila ani jednou, protože je na rezervaci a byly volné pouze dva termíny a to v pátek. Pokud si host má rezervovat dopředu využití sauny, nejedná se o NEOMEZENÝ WELLNESS a je to klamání zákazníka. Opět bez jakékoliv omluvy a nabídnutí náhradní varianty. Dokoupenou detoxikační masáž, která měla trvat 30 minut paní masérka moji mamince zkrátila na 20 minut.
K nabízenému menu u večeře. Na internetových stránkách hotelu se uvadí, že restaurace nabízí českou kuchyni se ZAMĚŘENÍM NA ČESKÉ SPECIALITY. Buchtičky s krémem, kuřecí řízek s kaší a kuřecí směs s rýží odpovídala kvalitě školní jídelny. Dezert ve formě domácí buchty a mraženého polotovaru s cedulkou jeden kus na osobu byl jen třešnička na dortu.
Denní bar s údajnou nabídkou coctailů zahrnoval dvě rozlévaná vína a jedno čepované pivo, aspoň ve večerních hodinách. Kdybych jako návštěvník Luhačovic měla zájem o kafe z automatu, využila bych místní vlakové nádraží, nikoli zaplacenou snídani ve 3 hvězdičkovém hotelu.
Jelikož mi nebylo hotelem poskytnuto ani z poloviny to, co bylo nabízeno v ubytovacím balíčku a uvedeno v popisu na internetových stránkách, žádám o vrácení 50% z částky, kterou jsem zaplatila.
Vedení hotelu po podání mé stížnosti odmítlo příjmout zodpovědnost, pouze zaslalo slevový voucher, jako náhradu za zkrácenou masáž. Na druhý email, kde ještě jednou popisuji situaci a zdůrazňuji poskytnutí nepřesných informací na základě kterých jsem pobytový balíček zakoupila, již vedení nereaguje.
Děkuji
Valentová Nicole
Vrácení 50% z celkové částky.
|
Tweet |
Spotřebitel může službu reklamovat, pokud neodpovídala svými smluvenými nebo spravedlivě očekávanými vlastnostmi a zároveň požadovat po hotelu náhradu prostřednictvím snížení ceny za ubytování, dle § 2326 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.