Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#36228Konečné vyúčtování-nedodáno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2019, před 5 lety

Sára Ňuniesová

Znění stížnosti

Dne 3.10.2019 jsem převedla telefonní číslo od operátora Vodafone ke konkurenci. Bylo mi vystaveno konečné vyúčtování, ovšem k tomu se nemohu nikterak dostat, jelikož jsem měla fakturu vždy a pouze v aplikacu Můj Vodafone (nechodila mi na email, ani písemně poštou). Do aplikace jsem se přes telefonní číslo nemohla dostat. 7.10. jsem psala na facebook Vodafonu zprávu, aby mi sdělili číslo plátce pro přihlášení (jelikož přes telefonní číslo již nebylo možno se do aplikace přihlásit). Číslo mi bylo sděleno, ale přihlášení i tak nešlo, s hláškou Při načítání došlo k chybě. Okamžitě jsem odepisovala na facebook, že přihlášení nejde, bylo mi odpovězeno, ať zašlu email na socialmediacz@vodafone.com a popíšu svůj problém. 9.10.2019 mi bylo voláno, operátorka neměla přehled (i když jsem v emailu vše popsala). Sdělila mi, že přihlášení nefunguje (proč mi sděleno nebylo). Fakturu mi odmítla zaslat na email i poštou. Dne 18.10.2019 jsem se vydala ve své obědové pauze na prodejnu Vodafonu, kde mi bylo sděleno, že mají technický problém a k mému vyúčtování se nelze dostat. Faktura je již po splatnosti a předpokládám, že mi bude účtováno i penále, což naprosto naprosto odmítám!


Požadované řešení

Mým požadovaným řešením je:
- okamžité zaslání vyúčtování na email, popř. doporučeně na adresu, která se mnou bude telefonicky ověřena
- omluva
- žádné penále za prodlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 09:58, před 5 lety

Dle ustanovení § 64 odst. 2 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací povinen ve formě podle odstavce 5 poskytovat bezplatně podle výběru účastníka, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatele, vyúčtování ceny za poskytnuté služby.

Ustanovení § 64 odst. 5 tohoto zákona dále říká, že po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatelem, podnikatel předloží vyúčtování ceny i v jiné formě než elektronické.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů Českého telekomunikačního úřadu. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2019 11:34, před 5 lety

Dobrý den, paní Ňuniesová,

dohledala jsem, že už jste tuto situaci vyřešila s kolegyní prostřednictvím e-mailu ve zprávě číslo 138313. Kolegyně už Vám také potvrdila, že máte vše zaplaceno, proto považuji záležitost za vyřešenou.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.10.2019 11:38, před 5 lety


Sára Ňuniesová

Hodnocení:

Komentář: Situace byla vyřešena po založení stížnosti. Faktury zaslány na email. Vše vyřešeno.