Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám pevný internet 50Mb. Po kabelu 50Mb opravdu běhá, ale je velký problém s wiffi připojením. Bohužel pevný internet využívám zejména jako wiffi, protože u většiny zařízení, které využívám není možnost připojení na kabel. Vznesla jsem na T-mobil požadavek kde může být problém, bylo mi řečeno, že mám reklamovat modem, tak jsem ho reklamovala, bohužel ani po výměně modemu za nový (tak byla řešena reklamace T-mobilem)se situace nezlepšila. Znovu jsem navštívila prodejnu a bylo mi řečeno, že si mám koupit repeater, takže jsem zakoupila repeater (zesilovač signálu), ale ani ten nepomohl. Rychlost mého pevného internetu je někdy i 0,1Mb, takže zcela nepoužitelný a já využívám data na mobilním telefonu, která mi poskytuje také T-mobil. Vzhledem k tomu, že služba nefunguje jak má a zbytečně platím, tak jsem se rozhodla o ukončení smlouvy, kterou mám na 2 roky a zároveň jsem požádala, aby mi byla odpuštěna pokuta za nedodržení smlouvy. T-mobil však s odpuštěním pokuty nesouhlasí. Domnívám se, že jsem udělala maximum, aby internet fungoval jak má a stálo mě to další finance např. repeater. Službu vypovídám pouze z důvodu nefunkčnosti a tak mi nepřijde fér platit pokutu.
Pevný internet ADSL
Odpuštění pokuty
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.