Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#36232Porušení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2019, před 5 lety

Zdeněk Mikuláštík

Znění stížnosti

Dobrý den vážení, Ceská sporitelna mi nezasílala informace o zmene
poplatku poštou jak jsem mel uvedeno ve smlouve(nekolik let). Nemel
jsem tak možnost srovnání napr. s jinými bankami atd.Banka se
priznala a uznala,že udelala chybu. Zjistil jsem,že od roku 2016 stacilo
podepsat novou smlouvu a a neplatil bych žádné poplatky za vedení
úctu,debetní karty a internetové bankovnictví,nemel jsem tyto
informace,protože porušili smlouvu a nezaslali me informace poštou.
Chtel bych požádat o odškodnení,ale nevím jakou cástku mám
žádat,také bych se chtel zeptat jakou pokutu muže banka dostat za
porušení smlouvy klienta v jakých rádech se to pohybuje,chápu že to
má v kompetenci Ceská národní banka a financní arbitr,ale je to újma
spotrebitele a myslím,že byste se k tomu mohli vyjádrit. Predem Vám
dekuji za odpoved.


Požadované řešení

Kompenzace 10 000 kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 09:22, před 5 lety

V případě, že společnost porušila svoji povinnost ze smlouvy, je právem spotřebitele domáhat se toho, k čemu se společnost zavázala. Ve smlouvě mohla být také sjednána smluvní pokuta pro případ, že některá ze stran nebude řádně plnit.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu skutečná škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Česká spořitelna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

Řešení stížností klientů České spořitelny podléhá bankovnímu tajemství a Česká spořitelna má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.

Klienti nás se svojí stížností mohou kontaktovat:
emailem na: csas@csas.cz
telefonické lince: 800 207 207
osobně na kterékoli pobočce

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.