Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Jako z mnoha dalších jsem se bohužel nechal nachytat. Se službou jsem nebyl spokojen a tak jsem se rozhodl ji zrušit a po několika pokusech o zrcušení na webu jsem se dostal do diskuzí kde jsem zjistil, že je to podvodná stránka. Výpověď jsem podal dnes. Stížnost podávám i tady protože mám obavy z nekomunikace ze strany zákaznického servisu a účtování dalších poplatků.
Výpověď jsem podal v zákonné lhůtě 14 dní od data zakoupení 6.10.2019 na jejich emaily:
michal.hlavacek@be2.com a zakaznickyservis@be2.cz
Chtěl jsem výpověď poslat také faxem, ale zjistil jsem, že služba postfax na pošte již přes rok nefunguje a výpověď tak není možné poslat tímto způsobem.
Ze strany zákaznického servisu jsem dostal potvrzení o přijetí mého emailu.
Je toto potvrzení dostačující jako potvrzení přijetí výpovědi?
prémium členství b2
okamžité zrušení prémium členství a smazání profilu v souladu GDPR
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk),
děkujeme Vám.
Dobrý den, očividně to nikdo ze společnosti nečte a jen používá dokola ten samý support template aniž by si to přečetl, kde jsem psal, že jsem již vše posílál na mail který se v reakci píše.
Nicméně společnost mě kontaktovala a členství je již pozastaveno. Čekám ještě na potvrzení, že byl můj účet zcela smazán v souladu s GDPR.
Děkuji.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.