Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
chtěla bych si touto cestou stěžovat na zrušení čísla předplacené karty, které jsem měla přenesené k Vodafone. Číslo používám pouze jako kontaktní, mám jej trvale přesměrované na jiný mobilní telefon a přes účet nastavené pravidelné dobíjení. Minulý týden mě kamarádka upozornila, že na číslo se nelze dovolat, v prodejně Vodafone mi řekli, že číslo bylo před pár dny zrušeno. Poslední dobití asi neproběhlo, jak mělo, o čemž jsem ale neměla ani tušení. Když jsem žádala o obnovení čísla, bylo mi řečeno, že ačkoli je číslo nyní na 6 měsíců v karanténě a uvolněno do prodeje znovu zatím nebylo, není u předplacených karet možné obnovení. S tím rozhodně nesouhlasím. Mám doklady o registraci čísla, SIM kartu, na kterou bylo číslo registrováno, vše mohu doložit. Pokud je technicky možné obnovit telefonní číslo registrované na jméno, musí být technicky možné i obnovení neregistrovaného čísla, je to jen o ochotě poskytovatele. V příloze naskenované doklady, že SIM registrovaná k číslu patří opravdu mně.
Děkuji,
Eva P.
Předplacená karta Vodafone
Obnovení čísla
|
Tweet |
Podmínky dobíjení předplacené karty jsou k nalezení zde: https://www.vodafone.cz/predplacene-karty/ po rozkliknutí otázky "Jaká je platnost kreditu na kartě a kolik musím dobít?"
Společnost zde uvádí: "Platnost dobitého kreditu je 10 měsíců, pak máte další 3 měsíce možnost dobít si svou kartu a získat propadlý kredit zpět. Minimální výše dobití, aby karta fungovala, je 200 Kč / rok. Pozor, po 13 měsících bude vaše předplacená karta deaktivována a s ní i telefonní číslo." Pokud tedy nebyl kredit dobit po uvedenou dobu, je společnost oprávněna číslo i kartu deaktivovat.
Zákon společnosti neukládá povinnost znovuobnovit zákazníkovi číslo, které již bylo deaktivováno. Je možné, aby společnost spotřebitelce číslo znovu přidělila v zájmu udržení si zákazníka, není to však její povinností.
Dobrý den, paní Papežová,
jak zmínil dTest, kredit na dobíjecí kartě platí 10 měsíců. Pak máte ještě další 3 měsíce, během kterých je možné dobít a číslo oživit. Pokud jste ale 13 měsíců nedobila kredit, číslo jsme zrušili a už ho není možné obnovit. Pokud jde o číslo, které jste k Vodafonu přenesla od jiného operátora, vrací se po zrušení zpět k původnímu operátorovi.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: