Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36246Podle nich opravnene platby pro me neopravnene

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2019, před 5 lety

alfréd takáč

Znění stížnosti

objednal jsem si mesicni službu ovšem nevsiml jsem si ze po mesici mi automaticky strhnou další platbu která je několika nasobne vyssi neobdrzel jsem ani fakturu podle které bych poznal zavcas další strzeni platby.nahodou jsem se podival na ucet a bylo jasno,ihned jsem vypovedel smlouvu ale peníze nechteji vrátit a navíc po me chcou další platbu a chcou ji po me vymahat vymahaci spolecnosti.banka mi platbu vratila a ridi sni reklamaci jenze ja nevim co dal když po me vymahaji další platbu dekuji takac


Produkt

be2 s.á.r.l.13 rue du Comerce,L1351 Luxmbourg


Požadované řešení

zruseni této i další platby které si podle vlastní smlouvy narokuji dekuji takac


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2019 12:30, před 5 lety

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.10.2019 13:08, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.10.2019 19:57, před 5 lety


alfréd takáč

Byl(a) jste kontaktován(a), protože jste aktivoval(a) náš automatický proces vymáhání plateb.

Tento proces byl aktivován, protože Váš členský poplatek byl stornován.

Z Vaší strany byl dne 19.10.2019 učiněn neoprávněný Chargeback/Reklamace - členský poplatek byl neoprávněně stažen zpět na Váš účet.

Rádi bychom Vás informovali, že realizace chargeback/reklamace byla neoprávněná, jelikož jste souhlasil/a s Všeobecnými obchodními podmínkami be2.

Vzhledem k tomu, že nebylo obdrženo včasné zrušení obnovení Prémiového členství, bylo předplatné automaticky obnoveno v souladu se smluvními podmínkami.

Z těchto důvodů nám poplatek musíte uhradit.

Nezaplacenou částku prosím uhraďte v termínu uvedeném v upomínce, abyste se vyhnul(a) dalším nákladům a zastavil(a) proces vymáhání pohledávky.

Pokud jste žádost o zrušení odeslal(a) faxem, poštou nebo jako přílohu e-mailu před vypršením lhůty pro zrušení, pošlete nám prosím požadavek spolu se způsobem zaslání k ověření. Pokud datum zrušení na základě dokladů nebude možné ověřit, nebude možné je akceptovat jako včasné zrušení.

Upozorňujeme, že pokud jste v odpovědi na Váš požadavek na zrušení obdržel(a) automatickou odpověď, která neodpověděla na Váš požadavek a na kterou jste dále nereagoval(a), požadavek nebyl zpracován a není platný.

Uhraďte prosím částku (uvedenou v upomínce) prostřednictvím služby PayPal (www.paypal.com) pomocí funkce “Poslat platbu”.

Proveďte platbu na následující e-mailovou adresu (což je náš PayPal účet):

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 13:02, před 5 lety

Uvedená zpráva je poměrně standardní reakcí společnosti na reklamaci karetní transakce prostřednictvím banky. Dodáváme však, že nemáme zkušenost, že by společnost ve kterémkoliv případě přistoupila k vymáhání nějakou formální cestou, tj. prostřednictvím soudu nebo následné exekuce. Spotřebiteli proto doporučujeme držet se pokynů své banky, u které chargeback uplatnil.

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby měl možnost doplnit vývoj, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 10:55, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
27.2.2020 21:49, před 5 lety

Stížnost znovu otevíráme, spotřebitel stížnost doplnil o následující:

"Připomínáme, že pokud nezaplacený poplatek ve stanovené lhůtě neuhradíte, budeme nuceni Váš případ předat externí vymáhací agentuře. Povede to k dalším poplatkům a může to také mít negativní dopad na Vaši bonitu.vase společnost předchozí reklamace se vyrizovala pod heslem krizek 36246 a na poslední otázku od vas už do 30.dnu neodpovedeli pak se mi ozvali znovu a pokazde mi odpovedeli do 3.dne Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.na tuto zpavu již neodepsali a pote jste věc uzavreli.dekuji takac"

Rádi bychom doplnili, že kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Společnost má nyní možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
28.3.2020 11:03, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.