Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
jelikož řádně platím,a nikdy nebyl problém,nevím co se stalo,ale už 2 měsíc mi přišlo upozornění na neuhrazenou částku.Tento měsíc dokonce i s pokutou.Protože platím přes účet,bude snadné částky dohledat.
Dohledání uhrazené částky
|
Tweet |
Požaduje-li společnost po spotřebitelce úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelce doporučujeme, aby vyzvala společnost k doložení důvodu, proč si nárokuje údajný dluh.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Holasová,
děkujeme za Váš podnět.
Na Vaší zákaznické kartě evidujeme, že jste od naší společnosti zakoupila roční balení produktu OmegaMarine Forte+ a roční balení produktu FlexiMed. K produktu FlexiMed, který jste obdržela 7.6.2019 jsme následně zaslali složenku k úhradě, s datem splatnosti 22.7.2019 a následnou složenku za měsíc srpen, s datem splatnosti 22.8.2019, za měsíc září, s datem splatnosti 22.9.2019 atd. Úhrada za srpnovou splátku byla na náš účet připsána dne 12.9.2019 a úhrada za zářijovou splátku byla na náš účet připsána dne 21.10.2019. Vzniklo zde tedy měsíční prodlení. Náš účetní systém je nastaven tak, že pokud úhradu neobdržíme do cca 14 dnů po splatnosti, automaticky se vygeneruje a naším systémem odešle upozornění na dlužnou částku se složenkou navýšenou o administrativní poplatek. Po dohodě ale není problém tento administrativní poplatek stornovat.
Nejbližší pohledávka, kterou evidujeme k úhradě je splátka za měsíc říjen. Hradíte-li přes bankovní účet, v zadání je nutné uvést variabilní a specifický symbol, aby se úhrada správně přiřadila k příslušné faktuře. V případě neuvedení platebních údajů je nutné doložit výpis z bankovního účtu, abychom byli schopni platbu dohledat a správně přiřadit.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo požadavků se kdykoliv obraťte na náš zákaznický servis.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.