Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, založil jsem si účet u firmy Interdate S.A., která provozuje portál c-date. Zkušební členství automaticky prodlužuje o dalších 6 měsíců tzn. zaplatil jsem 180kč za 1 měsíc, ale automaticky budu muset zaplatit i 2394,- za následujících 6 měsíců. ( a to ještě nevím, jestli po zaplacení částky 2394,- se po uplynutí 6 měsícu automaticky opět neobnoví na dalších 6 měsíců a nestane se z toho začarovaný kruh) Nemám zájem o tyto služby!! Na Vašich stránkách jsem nenašel kde účet a předplatné zrušit a proto Žádám o zrušení mého účtu a zrušení automatického předplatného! Výpoveď jsem poslal emailem na service@c-date.cz
ID: Y4JYHF22
registrační email: 3steam@seznam.cz
c-date
Zrušení účtu a automatické předplatné.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk),
děkujeme Vám.
Dobrý den,
s moji stížností jsem Vás již 20.10.2019 kontaktoval na e-mail : ochrana@c-date.cz, zdenek.vencl@c-date.com, service@c-date.cz
Zaslané e-maily mohu doložit.
Od C-Date mi přišel pouze e-mail o refundaci 180kč o kterou jsem ale vlastně ani nežádal. Přikládám v příloze doručený email.
Žádám o zrušení Prémiových služeb a automatického předplatného + vymazání účtu.
Děkuji,
Caha Martin
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se k situaci vyjádřila a respektovala ukončení členství ze strany spotřebitele.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.