Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#3626Čtvrtá opětovná reklamace (2xuznáno, 2x neuznáno)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2014, před 11 lety

Lucie Janyšková

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám u této firmy na reklamaci již po 4x mobilní telefon Sony xperia Tipo dual z důvodu nefunkčnosti dual sim.

1. reklamace - oprava software uznána
2. reklamace - ten samý problém neuznána
3. reklamace - oprava software uznána
4. reklamace - ukončena opravou a to výměnou základní desky. Jelikož se jedná o třetí uznanou závadu, ale jiného charakteru není možné nabídnout odstoupení od kupní smlouvy.

Co je závada jiného charakteru? Já reklamovala vždy stejnou závadu. Čtvrtá reklamace následovala již po 3 dnech jelikož opět funkce dual sim nefungovala, simkarta byla nedostupná.
Proč mi nebyla základní deska vyměněna dříve ale až teď když už hrozí Alze aby mi vrátili peníze?


Produkt

Sony Xperia Tipo Dual (ST21i DS) Serene Black; sériové číslo:353811052480665


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz jelikož jsem vydala náklady na dopravu, dále minimálně 3 měsíce bez mobilního telefonu, kdy jsem místo jednoho musela používat dva, kterým se dalo důvěřovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2014 10:11, před 11 lety

Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci. Není podstatné, jakým způsobem byla vada odstraňována.
Spotřebitel může požadovat odstoupení od kupní smlouvy při uplatnění reklamace pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Podmínkou je uznání reklamace. V případě, že je reklamace uznána, může spotřebitel požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů, které mu v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 15:38, před 10 lety

Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.