Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.
Dnesni vyluka v Tynisti nad Orlici byla katastrofalne zorganizovana. Pondelni rano, studenti dojizdejici na internaty, skoly a koleje. Pristaven pouze jeden autobus. Polovina lidi zustala venku. Nemluve o tom, ze v Borohradku se cekalo na osobni vlak a diky dalsimu zpozdeni vsechny vlaky v Chocni odjely.
Pri nakupu jizdenky pres internet nebylo zretelne upozorneni o vyluce. (Nachod _ Praha)
Vyluka je i z Nachoda do Hradce Kralove. Neda se s CD vubec komfortne cestovat, dve vyluky na Prahu, pres HK i pres Chocen.
Prosim predejte stiznost vedoucim pracovnikum, kteri toto organizuji.
Pozaduji navrat castky 35 kc za zakoupeni nove mistenky Chocen _ Praha. Kam muzu poslat doklad o zakoupeni? Dekuji M. Kucerova in karta 1002128401.
Spoj 6:20 z Nachoda do Prahy hl.n. Koupeno pres aplikaci na in kartu
Navrat 35,_ kc za nakup nove mistenky.
|
Tweet |
V případě nevyhovujících přepravních služeb je spotřebitel oprávněn podat stížnost. Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.