Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36265Vyluka Tyniste nad Orlici

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2019, před 5 lety

Monika Kučerova

Znění stížnosti

Dobry den.
Dnesni vyluka v Tynisti nad Orlici byla katastrofalne zorganizovana. Pondelni rano, studenti dojizdejici na internaty, skoly a koleje. Pristaven pouze jeden autobus. Polovina lidi zustala venku. Nemluve o tom, ze v Borohradku se cekalo na osobni vlak a diky dalsimu zpozdeni vsechny vlaky v Chocni odjely.
Pri nakupu jizdenky pres internet nebylo zretelne upozorneni o vyluce. (Nachod _ Praha)
Vyluka je i z Nachoda do Hradce Kralove. Neda se s CD vubec komfortne cestovat, dve vyluky na Prahu, pres HK i pres Chocen.
Prosim predejte stiznost vedoucim pracovnikum, kteri toto organizuji.
Pozaduji navrat castky 35 kc za zakoupeni nove mistenky Chocen _ Praha. Kam muzu poslat doklad o zakoupeni? Dekuji M. Kucerova in karta 1002128401.


Produkt

Spoj 6:20 z Nachoda do Prahy hl.n. Koupeno pres aplikaci na in kartu


Požadované řešení

Navrat 35,_ kc za nakup nove mistenky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 14:16, před 5 lety

V případě nevyhovujících přepravních služeb je spotřebitel oprávněn podat stížnost. Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 17:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.