Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#36266Nevyžádané zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2019, před 5 lety

Jan Bláha

Znění stížnosti

Po objednávce na webu postovnezdarma.cz nám byl doručena objednávka v naprostém pořádku, balíček však pocházel ze zahraničí. Což nám přišlo velice divné, objednávka však přišla tak jsme se tím více nezaobírali. Bohužel Následující dny nám chodilo čím dál tím více balíčků z několika zemí které musí pocházet od společnosti Ateli, s. r. o.. Po telefonické komunikaci s touto společností nám bylo řečeno že mají sklady v Asii a že s tím nemohou nic dělat. I když od nás vědí že nic dalšího jsme si od nich neobjednali a ani v systému prý nic takového nemají. Nakonec jsme se domluvili s českou poštou že balíčky budou označovat a zasílat zpět. Firma Ateli, s. r. o. která je vlastníkem poštovnezdarma.cz však neprojevila vůbec žádnou iniciativu tento problém vyřešit.


Produkt

nevyžádané zásilky


Požadované řešení

Ať firma zjistí proč nám tyto zásilky stále chodí a zastaví je.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2019 16:30, před 5 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2019 12:45, před 5 lety

pokud Vám chodí nějaké zásilky, prosíme zašlete nám fotografii balíčku pro prověření, jestli se jedná o objednávky z našeho eshopu.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.10.2019 13:08, před 5 lety


Jan Bláha

Fotografie balíčků jsme Vám již zaslali. Bylo to na jméno Jaromíra Bláhová. Která to s Vámi již řešila po telefonu. Bylo jí od Vás řečeno že s tím nemůžete nic dělat že máte sklady v Asii.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2019 11:49, před 5 lety

napište prosím z jakého emailu byly emaily odeslány, situaci poté prověříme.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2019 14:49, před 5 lety


Jan Bláha

bylo to zasláno z emailu jbj2@seznam.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2019 13:02, před 5 lety

děkujeme za zaslání fotografie. Bohužel není možné specifikovat jestli je jedná o naše zásilky. Ve Vašem zákaznickém účtu neevidujeme žádné další objednávky. Proto je tedy divné, že by Vám byly zasílány produkty z našeho e-shopu. Vzhledem k nedohledaným dalším objednávek není možné nějak zasílání produktů stopnout. Pokud jste se takto domluvil s českou poštou děkujeme za zprávu.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2019 14:26, před 5 lety


Jan Bláha

Taky že žádné další objednávky nebyli. To vše je nevyžádaná pošta. A jelikož poslední objednávka která byla provedena tak byla u Vás tak to ani od nikoho jiného chodit nemůže. Navíc vy jediní od koho jsme něco objednali posíláte balíčky z ciziny. Protože jak nám od Vás bylo řečeno máte sklady v Asii. A neříkejte mi že podle čísel na těch zásilkách nejste schopni dohledat zda to odešlo z Vašich skladů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2019 09:04, před 5 lety

bohužel podle fotografie, která byla zaslána není možné identifikovat, jestli se jedná o zásilky od nás. Vzhledem k tomu, že naši dodavatelé balíčky zasílají jen pokud jsou zaplacené, nejedná se tedy o balíčky od nás.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 13:56, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.12.2019 16:16, před 5 lety


Jan Bláha

Balíčky jsou zadržovány na poště a stále chodí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.12.2019 08:34, před 5 lety

bohužel podle fotografie, která byla zaslána není možné identifikovat, jestli se jedná o zásilky od nás. Vzhledem k tomu, že naši dodavatelé balíčky zasílají jen pokud jsou zaplacené, nejedná se tedy o balíčky od nás.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.12.2019 10:00, před 5 lety


Jan Bláha

Balíčky začali chodit až poté co proběhla objednávka u Vás. A nikde jinde se nic v té době neobjednávalo. Takže od nikoho jiného než od Vás to chodit nemůže. A to podle těch čárových kódů na fotkách nemůžete dohledat zda to je z Vašeho systému? Od toho ty kódy přeci jsou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.12.2019 13:24, před 5 lety

bohužel podle fotografie, která byla zaslána není možné identifikovat, jestli se jedná o zásilky od nás. Vzhledem k tomu, že naši dodavatelé balíčky zasílají jen pokud jsou zaplacené, nejedná se tedy o balíčky od nás.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.12.2019 23:13, před 5 lety


Jan Bláha

Jak je možné že podle fotek ne? Když jsou na některých z nich jasně viditelné čárové kódy. Ty přece musí být v systému jinak by ten balíček nemohl nikam odejít. A od nikoho jiného než od Vás to být nemůže. Protože vy jediní fungujete v cizině. Nikde jinde jsi má matka nikdy nic neobjednala přes internet z ciziny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2019 08:53, před 5 lety

jak jsme Vás již několikrát kontaktovali. Od nás balíčky být nemůžou náš dodavatel je nemůže odeslat, pokud neevidujeme platbu. Bohužel ani na Vaše jméno a příjemní a email neevidujeme žádné objednávky.

ještě jednou děkujeme za pochopení



Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2020 12:59, před 5 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.1.2020 20:35, před 5 lety


Jan Bláha

Prodejce stále tvrdí že to není jejich chyba. Přitom dnes 21.01.2020 se o jejich chování mluvilo v televizních novinách. Takže evidentně nejsem jediný kdo s touto firmou má problémy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2020 13:14, před 5 lety

Z celé komunikace vyplývá, že spotřebiteli chodí nevyžádané balíčky, tj. neobjednaná plnění. K něčemu takovému dojde zpravidla tím, že se k údajům spotřebitele nějakou cestou dostane subjekt, který takovým způsobem spotřebitele následně obtěžuje. To mohlo nastat při zpracování údajů společností Ateli, s.r.o., - předala údaje třetí straně, která dodala zboží, a tato třetí strana s údajů dále nakládá bez toho, aby k tomu měla právní důvod dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů. Údaje se však k subjektu, který balíčky zasílá, mohly dostat i jinou cestou - spotřebitel mohl sdělit své údaje i komukoliv jinému a ten je potom využívá v rozporu s původním účelem jejich sdělení.

Spotřebiteli doporučujeme preventivně požádat o výmaz osobních údajů u společnosti vč. výmazu údajů u zpracovatelů osobních údajů, s nimiž společnost spolupracuje. Dále si ověřit, zda nedošlo ke sdělení údajů nějakému dalšímu neprověřenému subjektu, a pokud se tak stalo, zažádat o výmaz také tam. Pokud žádné opatření nepomůže, doporučujeme obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/).

Stížnost pro další komunikaci uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.