Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objednávce na webu postovnezdarma.cz nám byl doručena objednávka v naprostém pořádku, balíček však pocházel ze zahraničí. Což nám přišlo velice divné, objednávka však přišla tak jsme se tím více nezaobírali. Bohužel Následující dny nám chodilo čím dál tím více balíčků z několika zemí které musí pocházet od společnosti Ateli, s. r. o.. Po telefonické komunikaci s touto společností nám bylo řečeno že mají sklady v Asii a že s tím nemohou nic dělat. I když od nás vědí že nic dalšího jsme si od nich neobjednali a ani v systému prý nic takového nemají. Nakonec jsme se domluvili s českou poštou že balíčky budou označovat a zasílat zpět. Firma Ateli, s. r. o. která je vlastníkem poštovnezdarma.cz však neprojevila vůbec žádnou iniciativu tento problém vyřešit.
nevyžádané zásilky
Ať firma zjistí proč nám tyto zásilky stále chodí a zastaví je.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
pokud Vám chodí nějaké zásilky, prosíme zašlete nám fotografii balíčku pro prověření, jestli se jedná o objednávky z našeho eshopu.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Fotografie balíčků jsme Vám již zaslali. Bylo to na jméno Jaromíra Bláhová. Která to s Vámi již řešila po telefonu. Bylo jí od Vás řečeno že s tím nemůžete nic dělat že máte sklady v Asii.
napište prosím z jakého emailu byly emaily odeslány, situaci poté prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
bylo to zasláno z emailu jbj2@seznam.cz
děkujeme za zaslání fotografie. Bohužel není možné specifikovat jestli je jedná o naše zásilky. Ve Vašem zákaznickém účtu neevidujeme žádné další objednávky. Proto je tedy divné, že by Vám byly zasílány produkty z našeho e-shopu. Vzhledem k nedohledaným dalším objednávek není možné nějak zasílání produktů stopnout. Pokud jste se takto domluvil s českou poštou děkujeme za zprávu.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Taky že žádné další objednávky nebyli. To vše je nevyžádaná pošta. A jelikož poslední objednávka která byla provedena tak byla u Vás tak to ani od nikoho jiného chodit nemůže. Navíc vy jediní od koho jsme něco objednali posíláte balíčky z ciziny. Protože jak nám od Vás bylo řečeno máte sklady v Asii. A neříkejte mi že podle čísel na těch zásilkách nejste schopni dohledat zda to odešlo z Vašich skladů.
bohužel podle fotografie, která byla zaslána není možné identifikovat, jestli se jedná o zásilky od nás. Vzhledem k tomu, že naši dodavatelé balíčky zasílají jen pokud jsou zaplacené, nejedná se tedy o balíčky od nás.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Balíčky jsou zadržovány na poště a stále chodí.
bohužel podle fotografie, která byla zaslána není možné identifikovat, jestli se jedná o zásilky od nás. Vzhledem k tomu, že naši dodavatelé balíčky zasílají jen pokud jsou zaplacené, nejedná se tedy o balíčky od nás.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Balíčky začali chodit až poté co proběhla objednávka u Vás. A nikde jinde se nic v té době neobjednávalo. Takže od nikoho jiného než od Vás to chodit nemůže. A to podle těch čárových kódů na fotkách nemůžete dohledat zda to je z Vašeho systému? Od toho ty kódy přeci jsou.
bohužel podle fotografie, která byla zaslána není možné identifikovat, jestli se jedná o zásilky od nás. Vzhledem k tomu, že naši dodavatelé balíčky zasílají jen pokud jsou zaplacené, nejedná se tedy o balíčky od nás.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Jak je možné že podle fotek ne? Když jsou na některých z nich jasně viditelné čárové kódy. Ty přece musí být v systému jinak by ten balíček nemohl nikam odejít. A od nikoho jiného než od Vás to být nemůže. Protože vy jediní fungujete v cizině. Nikde jinde jsi má matka nikdy nic neobjednala přes internet z ciziny.
jak jsme Vás již několikrát kontaktovali. Od nás balíčky být nemůžou náš dodavatel je nemůže odeslat, pokud neevidujeme platbu. Bohužel ani na Vaše jméno a příjemní a email neevidujeme žádné objednávky.
ještě jednou děkujeme za pochopení
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Prodejce stále tvrdí že to není jejich chyba. Přitom dnes 21.01.2020 se o jejich chování mluvilo v televizních novinách. Takže evidentně nejsem jediný kdo s touto firmou má problémy.
Z celé komunikace vyplývá, že spotřebiteli chodí nevyžádané balíčky, tj. neobjednaná plnění. K něčemu takovému dojde zpravidla tím, že se k údajům spotřebitele nějakou cestou dostane subjekt, který takovým způsobem spotřebitele následně obtěžuje. To mohlo nastat při zpracování údajů společností Ateli, s.r.o., - předala údaje třetí straně, která dodala zboží, a tato třetí strana s údajů dále nakládá bez toho, aby k tomu měla právní důvod dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů. Údaje se však k subjektu, který balíčky zasílá, mohly dostat i jinou cestou - spotřebitel mohl sdělit své údaje i komukoliv jinému a ten je potom využívá v rozporu s původním účelem jejich sdělení.
Spotřebiteli doporučujeme preventivně požádat o výmaz osobních údajů u společnosti vč. výmazu údajů u zpracovatelů osobních údajů, s nimiž společnost spolupracuje. Dále si ověřit, zda nedošlo ke sdělení údajů nějakému dalšímu neprověřenému subjektu, a pokud se tak stalo, zažádat o výmaz také tam. Pokud žádné opatření nepomůže, doporučujeme obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/).
Stížnost pro další komunikaci uzavíráme.