Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#3628Nekalé praktiky při podnikání-obchodování, neoprávněné vymáhání finanční částky, psychický nátlak

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2014, před 11 lety

Jiří Horák

Znění stížnosti

Dobrý den.
Prosím o přešetření mojí stížnosti na způsob podnikání-obchodování firmy Český mincovní obchod.
Domnívám se, že firma se dopouští nekalých praktik, svoje zákazníky obtěžuje nevyžádanými zasilkami,
nereaguje na podanou výpověď, na zrušení dosud nevyřízené objednávky zboží, váže objednávku jedné mince
na povinnost odběru celé série, vymáhá neoprávněně finanční částku bez řádného objednání ani dodání zboží
v uvedené hodnotě, vyhrožuje sankcemi a dopouští se psychického nátlaku navyšováním údajně dlužné částky
a vyhrožováním exekucí. Děkuji a jsem s pozdravem Horák Jiří.


Produkt

Mince "Pečeť Karla IV." s následným požadavkem na odběr celého servisu a všech mincí


Požadované řešení

Požaduji vyjmout z databáze zákazníků ČMO, zrušení dlouhodobě neplněné objednávky 1 ks mince "Pečeť Karla IV." za 299,- Kč, zrušení neoprávněného vymáhání 999,- Kč, později 1129,- Kč, později 1259,- Kč. Nevím, za co částka je. Byla mně naúčtována jako dlužná poté, co jsem se pokoušel o zrušení z databáze zákazníků a svého požadavku na nezasílání nevyžádaných poštovních ani jiných zásilek.
Chtěl bych ukončit jakýkoliv vztah s uvedenou formou a varovat veřejnost před podobnými praktikami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2014 13:09, před 11 lety

V případě této společnosti je tvrzeno, že došlo k uzavření kupní smlouvy tím, že někdo nevyslovil nesouhlas s jejím uzavřením. Pokud tomu bylo i tak v tomto případě, nebyla kupní smlouva uzavřena platně. V první řadě je k uzavření smlouvy třeba souhlasu stran a zároveň je náležitostí kupní smlouvy specifikace předmětu a ceny. Tím, že je na lístečku uvedeno, že se jedná pouze o celou kolekci bez specifikace počtu kusů a jejich ceny, neshledáváme kupní smlouvu jako platně uzavřenou.
Tudíž by se jednalo o nevyžádané plnění, které není spotřebitel povinný platit ani vracet na vlastní náklady.
V případě, že by společnost měla zájem peníze účinně vymáhat, musela by dát žalobu k soudu. Zde by musela prokázat existenci smlouvy a zároveň doručení zásilek, což v případě, že byly zaslány obyčejnou poštou není možné. Výkon rozhodnutí, tedy exekuce by následovala až po rozhodnutí soudu. Její nařízení není možné bez exekučního titulu, kterým by bylo právě zmíněné rozhodnutí, které by muselo vyznít ve neprospěch spotřebitele. Dále také platí, že ten, kdo neprovádí na základě zákona nucený výkon exekučních titulů, není oprávněn označovat svoji činnost jako "výkon rozhodnutí", "exekuci" nebo "exekuční činnost", tvary slov od nich odvozené, ani označení způsobilé přivodit nebezpečí záměny s uvedenými označeními.
Žádost o odstranění osobních údajů z databáze je nutné společnosti zaslat poštou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2014 14:31, před 10 lety

Vážený pane Horáku,

k vyřešení Vaší záležitosti je nutné nám sdělit Vaše zákaznické číslo a úplnou adresu.

Rádi jsme Vám k dispozici na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.

Věříme, že jsme Vám touto informací posloužili, a že záležitost vyřešíme ke spokojenosti obou stran.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 14:10, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel nám nesdělil, zda využil možnosti kontaktovat společnost, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.