Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#36281Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2019, před 5 lety

Kateřina Níčová

Znění stížnosti

Před dvěmi lety jsem si koupila u společnosti Electro World s. r. o. mobilní telefon Samsung J5. Od té doby už byl telefon 3x v opravě kvůli stejné vadě. Pokaždé mi byla neuznána reklamace, prý jsem telefon rozbila já. 2x jsem si říkala, že to nebudu řešit, a zaplatila jsem opravu v hodnotě 2000,-. Telefon mi přitom nikdy nespadl, měla jsem ochrané sklo a obal, nenosila jsem ho v kapse, nic, nepoškozený displej, ani jeden škrábanec, ale roztekly se mi barvy displeje. Zaměstnance na prodejně v Karlových Varech jsme společně s mým otcem upozorňovali, že se tato situace opakuje už po 3. K naší spokojenosti nás ujistil, že situaci vyřídí, a tvrdil nám, že určitě nebudeme muset nic platit. Nedávno mi přišla odpověď, opět po je po mně žádáno 2000,- za opravu něčeho, co jsem nezpůsobila? A když se snažím bránit, a obhájit, dočkám se neprofesionálního přístupu zaměstnanců, kteří už mě několikrát odbyli, že mám smůlu, a jednali se mnou jako s hlupákem. Koupíte si telefon za 6000,-, za opravy dáte 4000,- , a i když je naprosto očividné, že jde o závadu způsobenou výrobcem, budou ze mě tahat peníze dál? Díky, nechci. Za mě Electro World už nikdy.


Produkt

Samsung Galaxy J5 2017, Model: SM-J530FZDDETL, IMEI: 353762094701396, S/N: RF8JB0PJR8M


Požadované řešení

Požaduji bezplatnou opravu telefonu, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 15:55, před 5 lety

Jelikož od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí (tedy, že se jedná o původně skrytou vadu, za kterou prodávající odpovídá).

Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud zaměstnanec společnosti spotřebitelku ujistil, že "nebude muset nic platit", není přípustné, aby společnost částku za třetí opravu nyní účtovala, neboť zaměstnanec svým tvrzením ujednal bezplatnou opravu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2019 15:33, před 5 lety

Dobrý deň,

na základe podnetu spotrebiteľky p. Ničovej spoločnosť ElectroWorld vykonala riadnu kontrolu celej reklamačnej genézy, ktorá prebiehala nasledovne:
tovar: GALAXY J5 2017 GLD (SM-J530FZDDETL)´
IMEI: 353762094701396
Zakúpený: 16.12.2017
1. reklamácia: R000287063 zo dna 10.3.2019 bola vybavená riadne a včas a to na základe opodstatneného zamietnutia v súlade s odborným vyjadrením autorizovaného servisu Britex, ktorý po vzhliadnutí uvádza, že na MT bolo zistené mechanické poškodenie, čoho dôsledkom sa prejavuje reklamovaná vada. Zákazník súhlasila s cenovou ponukou 1975Kč. tovar po platenej mimozárručnej oprave zákazník p. Nič Marek prevzal dňa 24.3.2019
2. reklamácia: R000325253 zo dňa 8.9.2019 bola vybavená riadne a včas a to na základe opodstatneného zamietnutia v súlade s odborným vyjadrením autorizovaného servisu Britex, ktorý po vzhliadnutí uvádza, že MT je v stave mechanického poškodenia, čoho dôsledkom je prejavovaná reklamovaná vada. Ide o mechanické poškodenie display - prasklina (spôsobené pádom alebo nadmerným tlakom na MT). Zákazník odmietol cenovú ponuku na mimozáručnú opravu a dňa 2.10.2019 a opätovnou urgenciou dňa 7.11.2019 bol vyzvaný na prevzatie tovaru v pôvodnom stave. MT nie je do dnešného dňa prevzatý.

Zákazník uvádza v podnete, že ide o tretiu reklamáciu ale iné reklamácie ako vyššie uvedené v Našej evidencii nie sú.

Aj napriek vyššie uvedenému spoločnosť ElectroWorld pristupuje k vybaveniu reklamácií R000325253 v prospech zákazníka a to formou úhrady opravy, ide o prejav dobrej vôle formou goodwilu a oprava je klasifikovaná ako mimozáručná oprava mechanicky poškodeného display.

Vyzývam touto cestou zákazníka, aby sa dostavil do predajne Karlove Vary v čase otváracích hodín a podpísal protokol pre mimozáručnú reklamáciu.

Ďakujem.

S pozdravom


Ingrid Weintragerová, manažér oddelenia reklamácií.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2019 15:35, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2020 07:53, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.