Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Psal jsem společnosti Vevio, že se mi nelíbí, že se již na jejich stránkách již nemohu přihlásit, což když si udělá zákazník objednávku tak to lze, pak už se nepřihlásíte, na soc. síti Fb když napíšete recenzi okamžitě Vás zablokují a nekomunikují ani po e-mailech, už mi po objednávce bylo divné že na firmu nemají ani kontakt telefonní. Objednal jsem si zboží za 1078 vč dopravy atd.za 1136,- psal jsem jim že ruším objednávku žádám je o vrácení peněžních prostředků na můj účet a přestali komunikovat úplně, ale na Fb zákazníka zablokují okamžitě :( Prosím zdali byste mi mohli pomoc , je nás tu bohužel v Libereckém kraji už více, jak zjišťuji a asi nejen v Liberci a v našem kraji, jsou to nejspíše podvodníci. Děkuji Vám zdali byste nám mohli pomoci a aby takovéhle e-shopy a rádoby podnikatelé neokrádali další zákazníky .
Děkuji Vám předem za zpětnou vazbu.
S pozdravem a přáním hezkého dne. Martin Mužík
Luxusní automatický robotický vysavač | mop Barva: A 2 1078 Kč
Vrácení peněz na můj účet
|
Tweet |
V případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu, po telefonu atd.) má spotřebitel ze zákona právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Toto je upraveno v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Možnost odstoupit od smlouvy je tedy možná i před doručením zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů.
Pokud odstoupení od kupní smlouvy zašle spotřebitel ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat. V opačném případě, kdy odstoupení zašle až po expedici, bude muset spotřebitel zboží převzít a zaslat zpět prodejci na svoje náklady. Prodejce má dle ustanovení § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinnost vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.