Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.11.2013 jsem si na slevovém serveru nakupvakci.cz objednala 4 vouchery na zhotovení obrazů z fotografií s garantovaným dodáním do vánoc 2013. Po několika emailech a telefonátech se společností (emaily mohu doložit), která měla foto obrazy zhotovit, mi 27.1.2014 byly doručeny 2 obrazy s tím, že na další dva obrazy již čekat nechci a chci vrátit peníze. Od té doby jsem opět poslala několik emailů jak na slevový server nakupvakci.cz, tak i na firmu, která měla obrazy vyrobit s žádostí o vrácení peněz. Z emailů vyplývá, že server nakupvakci.cz již jmenovanou firmu vyplatil a žádá je o vrácení částky na můj účet, ovšem zatím bez odezvy.
obrazy z fotografií
Žádám o vrácení peněz za nedodané zboží.
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. To platí i pro odstoupení od smlouvy, které musí být adresováno smluvnímu partnerovi.
Společnost Garuma s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.