Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#36298Vysoký doplatek za elektřinu, pokažený budík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2019, před 5 lety

Kateřina Gold

Znění stížnosti

Dobrý den,společnost čez nam vystavila fakturu za nedoplatek na 28tis.Nešel budík a vše nám šlo ve vysokém tarifu.Fa jsme reklamovali,spotřeba byla strašně vysoká.V roce 2018 nám vraceli 9tis. a nyní doplácíme 28tis.Podali jsme stížnost ombudsmanovi,ale ten nenašel taky žádné vychodisko.Elektroměr byl vpořádku.Takže tam ta spotřeba byla.Vyjadřil se tak,že nám přišla nová opravná vaktura na částky 13tis. za rok 2018/2019 a další za rok 2017/2018 zna částku 12090,-. Takže dohromady 25tis. My stále chceme bojovat.Nyní si zapisujeme stavy již 6měsíc. a máme nízké.Chtěli by jsme se alespoň domluvit ať nám to vypočítají v nízkém tarifu ne ve vysokém. Vůbec nevíme, co máme dělat. Ta částka je šílená. Máme tři děti. Jsem na rodičovské dovolene.Se stanoviskem ombudsmana nesouhlasíme. Stav opisoval před dvěma roky manžel a chybu neudělal. Chyba musí být na jejich straně. Přece nejde platit ještě roky zpětně? Proč to neřešili před rokem??Dále jsme reklamovali na čez distribuci, že nikdo nepíše nic o výměně starého budíku,který nešel za nový. A stále se nám nikdo neozval. Proto prosíme o pomoc. Děkujeme a hezký den.
Kateřina A Ondřej Goldovi


Produkt

můžeme poslat spotřebu T1,T2 za 4-5měsíců


Požadované řešení

Chtěli jsme to vyřešit, tak aby se spotřeba a částa snížila. Nebo aby nám vrátily peníze za rok 2018/2019, kdy nešel budík a měli by počítat s historie spotřeby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 13:55, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním elektřiny, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamace vyúčtování distribuce elektřiny musí být vyřízena do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Vypořádání rozdílu v platbách způsobeného nesprávným vyúčtováním distribuce elektřiny nebo nesprávným měřením dodávek elektřiny musí být provedeno do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace, je-li reklamace posouzena jako oprávněná. Za nedodržení výše uvedených lhůt poskytne provozovatel distribuční soustavy spotřebitelce náhradu ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

V případě, že reklamace byla zamítnuta a spotřebitel s tím nesouhlasí, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.