Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v roce 2018 jsem si zřídila profil na Be2 a zaplatila zkušební částku ( byla do 200,-kc) s tí že jsem nabyla vědomí že se k ničemu nezavazuji a nic dalšího platit nebudu, pak došlo k pokusu o stržení nemalé částky z mého účtu- naštěstí k tomu nedošlo a já cca po čtvrt roce zjistila že je to nějaký další poplatek/platba pro Be2.Pokoušela jsem se zrušit profila ale asi se nepodařilo a nyní přišel již 2. dopis- zřejmě vymáhání nějaké částky. požádala jsem o radu D-test a napsala email na zakaznickyservis@be2.cz -žádost o zrušení účtu i pohledávky- ale dnes jsem vyhledala až ve spamu odpověď že vše předávají vymahačské společnosti a že mám komunikovat s ní.
účet u be2 vedený pod mým emailem pucek.r@seznam.cz a pohledávky ( myslím neoprávněné)
požaduji úplné zrušení mého účtu u této společnosti včetně zrušení vymáhání jakékoli částky
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk),
děkujeme Vám.
Dobrý den,
pana Hlaváčka jsem kontaktovala a přišla pouze automatická odpověď-Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.- ale pak jsem ve spamu našla odpověď od opět jiné osoby- výhružný email- že vše předávají externí společnosti na vymáhání dluhů??? :
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.
Pokud jste doposud nebyl/a z jejich strany kontaktován/a, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Veškerou budoucí korespondenci adresujte prosím přímo Vymáhací společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek
prosím o radu jak dál ??
Jestliže spotřebitelka členství ukončila, resp. vypověděla, ale nebylo to zohledněno, doporučujeme, aby se obrátila na svou banku s žádostí o reklamaci karetní transakce (tzv. chargeback). V praxi se ukazuje, že to mnohdy bývá jediná možnost, jak dostat peníze zpátky.
Stížnost nicméně přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby ukončení členství respektovala.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.