Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
V pátek 11. 10. 2019 mi měla být do parcel shopu uložena zásilka č. 40152939393 z Lidlu.. Do parcel shopu nebyla doručena s tím, že byla odmítnuta z kapacitních důvodů parcel shopu. Na zákaznické lince PPL mi arogantní telefonistka sdělila, že mohlo jít o nadměrnou zásilku. (Podotýkám, že týden před tím mi do téhož parcel shopu byla doručena zásilka dvojnásobně těžší). Telefonistkou PPL jsem byla poučena, že není jiná šance, než si zásilku vyzvednout na mimopražském depu, nebo si ji nechat zaslat opakovaně domů či do práce (ani jedna z možností pro mě nebyla vhodná). Po dotazu na parcel shopu mi jeho zaměstnankyně sdělily, že žádnou zásilku neodmítaly, že přijímají i mnohem nadměrnější a těžší balíky a kapacitu mají dostatečnou. Prý nejsem první, kdo si na podobné jednání PPL stěžuje.
Po obdržení tel. čísla na kurýra PPl, který mi měl týž den doručit zásilku domů, jsme se dohodli, že zásilku dodá do původního parcel shopu. Což ochotně učinil. Díky jednání PPL bylo dodání zásilky zdrženo o týden,zvažovala jsem kvůli doručení i den dovolené, který bych si v případě, že bych postup PPL neověřila v parcel shopu, musela vzít.
Nedoručení zásilky do parcel shopu s nepravdivým tvrzením ppl, že parcel shop zásilku odmítl převzít z důvodu naplněné kapacity
Věc se již vyřešila, požaduji nápravu jednání PPL do budoucna, korektní jednání a profesionálnější přístup osob na zákaznické lince. Prosím sdělit postup v případě, že se s podobným postupem PPL setkám opakovaně.
Děkuji
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.