Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přesně si již nepamatuji,kdy jsem si objednala poukaz v hodnotě 3900kč,u zmíněné platan clinique.E-mailem mi došel poukaz na ošetření pleti.Platnost poukazu 1.5.2019 do 30.11.2019
Mezi tím jsem zjistila,že klinika v Olomouci je v rekonstrukci,a jiné město je pro mě daleko,z tohoto důvodu jsem chtěla vrátit poukaz i peníze.A tady začal první problém.17.6.2019 jsem začala komunikovat s touto klinikou e-mailem.Neustálé výmluvy,ujištění,že mi peníze brzy přijdou na účet.Do dnešního dne 22.10.2019 žádné peníze nedošly.Už si nevím rady,jak z této společnosti peníze vymáhat.Podle mě mi ani peníze vrátit nechtějí a jen to protahují do konce platnosti poukazu 30.11.2019.Ještě se pokusím obrátit se na ČOI V Olomouci.Přece musí existovat spravedlnost.E-mailovou komunikaci mám schovanou.Mohu dodatečně přeposlat.Předem děkuji za pomoc.S pozdravem Berková Dana Štarnov u Olomouce
Thermage CPT -ošetření oválu obličeje
požadovala bych prosím vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.