Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení.
Obracím se na vás s následujícím problémem: U výše jmenované firmy jsem se pokoušel 3x uplatnit reklamací stejné závady. Mobilní telefon mi byl 3x vrácen. Poprvé mi napsali, že se nejednalo o výrobní vadu, že obnovili tovární nastavení, ale na telefonu byla stejná závada, jako by s ním nic nedělali. Opět jsem telefon reklamoval a odepsali mi: Že se během testování závada neprojevila a že může být slabá baterie. Nainstaloval jsem novou baterii a telefon se choval pořád stejně. Opět jsem mobil reklamoval. Poslali mi jej zpět s tím, že mobil je v pořádku.
Připadá mi, že si ze mě dělají legraci. Telefon prostě nefunguje.
Co mám dělat ?
Motorola XT615 Motoluxe
Já této firmě nedůvěřuji a chtěl bych, aby mi už po třetí reklamaci, která už proběhla, opravili telefon, nebo vrátili peníze.
|
Tweet |
Pro vznik nároku na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vad je nutné, aby existovaly uznané reklamace. Spotřebitel má právo požadovat odstoupení při uplatnění reklamace pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu. V tomto případě nejsou tedy splněny pro vznik nároku na odstoupení. Nesouhlasí-li spotřebitel se zamítnutím reklamace, může se obrátit na soudního znalce, který vypracuje znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pan Robert Grochol byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.