Společnost


Robert Grochol

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36313x neuznaná reklamace stejné závady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2014, před 11 lety

Jan Paclík

Znění stížnosti

Vážení.
Obracím se na vás s následujícím problémem: U výše jmenované firmy jsem se pokoušel 3x uplatnit reklamací stejné závady. Mobilní telefon mi byl 3x vrácen. Poprvé mi napsali, že se nejednalo o výrobní vadu, že obnovili tovární nastavení, ale na telefonu byla stejná závada, jako by s ním nic nedělali. Opět jsem telefon reklamoval a odepsali mi: Že se během testování závada neprojevila a že může být slabá baterie. Nainstaloval jsem novou baterii a telefon se choval pořád stejně. Opět jsem mobil reklamoval. Poslali mi jej zpět s tím, že mobil je v pořádku.

Připadá mi, že si ze mě dělají legraci. Telefon prostě nefunguje.
Co mám dělat ?


Produkt

Motorola XT615 Motoluxe


Požadované řešení

Já této firmě nedůvěřuji a chtěl bych, aby mi už po třetí reklamaci, která už proběhla, opravili telefon, nebo vrátili peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2014 14:32, před 11 lety

Pro vznik nároku na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vad je nutné, aby existovaly uznané reklamace. Spotřebitel má právo požadovat odstoupení při uplatnění reklamace pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu. V tomto případě nejsou tedy splněny pro vznik nároku na odstoupení. Nesouhlasí-li spotřebitel se zamítnutím reklamace, může se obrátit na soudního znalce, který vypracuje znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 15:40, před 10 lety

Pan Robert Grochol byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.