Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, přišla mi sms kde tvrdíte že jsem nezaplatila faturu vůbec jsem si u vás nic neobjednala a ani jsem nic nedostala. V.S.(1112913194).
Kunová
Vůbec nevím o jaké zboží jde
Stáhnutí faktury proti mě a najděte si pravého viníka.
Děkuji Kunová
|
Tweet |
Pokud chce společnost vymáhat jakoukoliv částku, měla by prokázat existenci dluhu co do důvodu a výše. Právním důvodem existence dluhu je zpravidla uzavřená smlouva, kterou by se spotřebitelka zavázala k určitému plnění a toto plnění obdržela. V daném případě by tedy společnost, která částku požaduje, měla prokázat, že spotřebitelka skutečně uzavřela smlouvu a bylo ji doručeno zboží. Bez toho, aby došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, společnost není oprávněna částku vymáhat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Paní Anežka Kunová si u společnosti Courlux objednala dámské ponožky značky Lady Socks by Courlux. Objednávka byla provedena po internetu, buďto přímo z webových stránek firmy Courlux: www.courlux.com/cz, a nebo z různých reklamních kampaní na facebooku. Objednávku tohoto typu si iniciuje klient sám, objedná si proto, že o inzerované produkty má zájem ON/ONA. Paní Kunová u této objednávky zcela dobrovolně uvedla své jméno a doručovací adresu, dále také telefonní číslo a emailovou adresu. Z důvodů Ochrany osobních údajů zde nemůžeme tyto údaje, které firmě Courlux za účelem doručení objednaného zboží ona poskytla, zveřejnit. Objednávka byla zaevidována dne 21. 4. 2019. Ve stejný den jí bylo na uvedenou emailovou adresu odesláno písemné potvrzení její objednávky, včetně kontaktů na zákaznický servis v ČR, pro případ, že by si svoji objednávku rozmyslela a chtěla ji z jakéhokoliv důvodu zrušit.
Informace o objednané zásilce:
Značka: Lady Socks by Courlux - dámské ponožky bavlněné, zákaznické číslo: 74848676370. Úvodní zásilka obsahovala 2 páry dámských ponožek zdarma na vyzkoušení, pouze za cenu poštovného a balného ve výši 89 Kč. Na tuto částku byla v zásilce přiložená faktura s poštovní složenkou. Datum vystavení faktury číslo: 74851842253, bylo 26. 4. 2019. Datum splatnosti: 7. 6. 2019. Jelikož paní Kunová ani po opakovaných upomínkách ze strany firmy Courlux tuto fakturu nezaplatila, byla její pohledávka předána na inkasní kancelář Intrum za účelem vymáhání, a to dne 4. 9. 2019. Stav pohledávky: NEZAPLACENO.
Všichni zákazníci firmy Courlux mají k dispozici zákaznický servis v České republice, kde mohou vyřídit veškeré svoje požadavky. Například na základě obdržené upomínky oznámit, že jim předmětná zásilka nebyla vůbec doručena, a z tohoto důvodu že také nebyla uhrazena. Tím by se předešlo jakýmkoliv dalším komplikacím, které vzniknou vždy, když zákazník nijak nereaguje. Zákaznický servis je možné kontaktovat telefonicky v pracovních dnech na čísle: 283 08 08 17, na e-mailové adrese: cz@courlux.com, nebo online na webových stránkách firmy: www.courlux.com.
Paní Kunová však žádnou možnost nevyužila, náš zákaznický servis za účelem vysvětlení a vyřešení vzniklé situace nikdy nekontaktovala.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla na vyjádření společnosti reagovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.