Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36313Singles50

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2019, před 5 lety

Kateřina Vošahlíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
před rokem v říjnu 2018 jsem se registrovala na seznamce Singles50. Kde bylo uváděné, že registrace je zdarma. Zaplatila jsem poplatek za údajné VIP služby, kde zřejmě někde na konci, zcela jistě již po zaplacení poplatku byl dodatek o automatickém obnovování služby, kterého jsme si vůbec nevšimla a byla přesvědčena, že platím členství na 1 měsíc. Seznamku jsem navštívila jen zhruba 4x v následujících 5ti dnech a usoudila, že se zřejmě jedná o ztracený čas, protože služby byly nedostačující a nedůvěryhodné. Nyní mi po roce přišel e-mail, že mám zaplatit 5071 Kč. ( 4788,- dvanáctiměsíční členství + 283,- Kč manipulační poplatek) s dodatkem, že pokud ihned nezaplatím, tak bude můj případ předán externí firmě pro vymáhání pohledávek.
Cítím se touto firmou poškozena, myslím, že jsem byla při sjednání smlouvy uvedena záměrně v omyl.
Opakovaně jsem kontaktovala pana Hlaváčka, že chci ihned smlouvu zrušit, ale odpověď je pouze vygenerovaná počítačem s nesmyslnými odkazy, že smlouva lze zrušit jen písemně a to na nějaké adrese v Nizozemí. Stejný postup se opakoval i u paní Hájkové, vystupující pod emailem firmy be2collection.
Nikde nejsou uvedena telefonní čísla, kam bych mohla zatelefonovat, jen se v odpovědích neustále opakuje to samé, že musím zaplatit.
Nepovažuji jednání společnosti be2 S.a.r.l (Singles50) za korektní a právně platné. Potřebovala bych poradit, jak postupovat a nebo na koho se obrátit.
Děkuji
Vošahlíková


Produkt

Singles50


Požadované řešení

Chtěla bych se s firmou dohodnout na okamžitém vypovězení smlouvy a zrušení požadovaného poplatku za automatické obnovení členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 12:32, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2019 14:10, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.10.2019 17:01, před 5 lety


Kateřina Vošahlíková

Dobrý den,
pana Hlaváčka jsem již kontaktovala 15.10.2019. Dostalo se mi odpovědi vygenerované počítačem. Pouze další úhybný manévr ze strany Singles50.
Dnes mu napíši znova.

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 15:52, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2020 23:45, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.