Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#36320Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2019, před 5 lety

Denisa Smékalová

Znění stížnosti

Na prodejně Billa v Brně na Makovském náměstí dnes 22.10.2019 v podvečer byly otevřeny pouze tři pokladny z 5, přičemž u každé pokladny fronta asi 20 zákazníků. Nad pokladnami visí tabule, že v případě, ze před vámi stojí ve frontě více než 5 lidí a nejsou otevřeny všechny pokladny, máte nárok na slevový kupón. Po vystání nekonečné fronty jsem proto paní pokladní požádala o předmětný slevový kupón, ale bylo mi sděleno, že mám jít k jiné pokladně, že ona kupóny u sebe nemá. Šla jsem tedy k jiné pokladně, kde paní pokladní měla před sebou stále frontu cca 20 lidí a zeptala jsem se, jestli mi dá slevový kupón, že mě za ní poslala druhá paní pokladní. Bylo mi sděleno, že to ale musím počkat, že by pro kupón musela jít do kanceláře. Načež jsem řekla, že tedy nemám v úmyslu, aby lidi ve frontě čekali kvůli mě ještě déle a ani mně už se čekat nechtělo, nebylo ani jasné, kdy by paní ochotná pokladní pro tento kupon šla - možná, až by zkasírovala posledního zákazníka za pár hodin.


Produkt

Slevový kupón - garance při čekání ve frontě


Požadované řešení

Dle mého názoru v případě, že se prodejna prezentuje jistými garancemi, měla by být schopna jim i dostát, a to nikoli takovým způsobem, kdy se zákazník musí bezúspěšně garantovaných práv domáhat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 15:40, před 5 lety

Jelikož se v případě uvedených poukázek/kompenzace nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně. Pokud by prodejce kompenzaci nabízel, ale ve skutečnosti nevyplácel by se mohl dopustit klamavého jednání dle zákona o ochraně spotřebitele. Posouzení situace je v daném případě na České obchodní inspekci.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 11:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.