Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, u spolecnosti Sport obchod ve Vrsovicich jsem zakoupil dvoje brusle K2 v hodnote asi 9.000CZK v srpnu 2018. Po cca roce doslo k odtrzeni jazyka u jednech brusli. Reklamace byla zamitnuta dodavatelem, tedy zminenou firmou outdoorsisters s tim, ze jsem reklamaci uplatnil pozde, ze jsem mel reklamaci uplatnit jiz pro prvním naznaku poskozeni. Problem byl v tom za brusle nevykazovaly zadnou znamku poskozeni, coz je patrne na druhé brusli. K odtrzeni jazyka doslo pri povolovani brusle.
Zasadne nesouhlasim s oduvodnenim reklamace, ze jazyk byl postupne poskozovan pouzivanim,navic i kdyby, jednalo by se o konstrukcni vadu.
Na dotaz kde se jazyk da opravit mi bylo sdeleno, ze vada je neopravitelna, a ze dopurucuji u nich zakoupit model novy...
Brusle K2
vymena brusli / oprava jazyka
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.