Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#36325nedodani baliku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 1 minuta

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2019, před 5 lety

Tomas Kostrba

Znění stížnosti

17.10. podani zasilky a zaslani emailu a sms o doruceni nasledujici den mezi 8. a 14. hodinou. 18.10. nic nedoruceno. 21.10. obdrzena smsm a email o ulozeni baliku na poste. Dle sledovani zasilek track and trace zasilka putovala primo z tridiciho centra SPU Praha 022 na misto ulezeni na poste Praha 515. Baliky se pritom dorucuji z depa Rudna. Prime telefonaty na postu nebo depo nemely vyznam, protoze to tam nikdo nebere. Uspesne jsem se dovolal jenom na placenou linku posty, kde mi pani zdelila, "ze je to nejaky divny" a ze se mam pokusit pomoci formulare zadat zadost o opetovne doruceni, coz se mi uspecne podarilo. Na track and trace se obevila informace o tom, ze byla podana zadost o opetovne doruceni v nadledujici pracovni den, cili 22.10. Tohoto dne pred polednem listonoska dorucila listecek o ulozeni baliku na poste, ktery nebyl dorucen z duvodu "prekazka na strane posty".


Produkt

podaci cislo DR0361399465X


Požadované řešení

Dodat balik, kdyz jsem si zaplatil jeho doruceni. Prekazka na strane posty me nezajima.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2019 14:14, před 5 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.