Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36326Vymáhání dalších pohledávek po akceptování a smazání členství na be2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2019, před 5 lety

Eva Pospíšilová

Znění stížnosti

Ze dne 15.10.2019 :
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
15/01/2020

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Dále jsem žádala o okamžité smazání členství, to se tak stalo 18.10.19:

Potvrzení o smazání Vašeho účtu

Vážená QQPMAD00,

Na základě Vaší žádosti byl účet zaregistrovaný na www.be2.cz pod e-mailovou adresou ersika@seznam.cz smazán spolu s veškerými souvisejícími osobními údaji.
Dne 19.10.2019 mi došla upomínka:
Vaše předplatné na www.be2.cz
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 195.113.148.241
be2 S.à.r.l. / www.be2.cz
Referenční číslo: CZ-2019-10-12-57859448-BE2-DN (uveďte prosím při platbě)
19.10.2019
Vážená paní Eva Pospsislova,

ke dni 12.10.2019 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.be2.cz ke dni 12.6.2019 s uvedením e-mailové adresy ersika@seznam.cz).


Požadované řešení

Žádám o akceptování výpovědi, smazání členství.
Také žádám o ukončení vymáhání dalších pohledávek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 13:45, před 5 lety

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Pokud spotřebitel vypověděl smlouvu, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Výpovědí ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebiteli zaplacení členského poplatku. Následné vymáhání se tak jeví jako bezpředmětné.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2019 14:11, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 09:31, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2019 09:41, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.