Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ze dne 15.10.2019 :
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
15/01/2020
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Dále jsem žádala o okamžité smazání členství, to se tak stalo 18.10.19:
Potvrzení o smazání Vašeho účtu
Vážená QQPMAD00,
Na základě Vaší žádosti byl účet zaregistrovaný na www.be2.cz pod e-mailovou adresou ersika@seznam.cz smazán spolu s veškerými souvisejícími osobními údaji.
Dne 19.10.2019 mi došla upomínka:
Vaše předplatné na www.be2.cz
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 195.113.148.241
be2 S.à.r.l. / www.be2.cz
Referenční číslo: CZ-2019-10-12-57859448-BE2-DN (uveďte prosím při platbě)
19.10.2019
Vážená paní Eva Pospsislova,
ke dni 12.10.2019 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.be2.cz ke dni 12.6.2019 s uvedením e-mailové adresy ersika@seznam.cz).
Žádám o akceptování výpovědi, smazání členství.
Také žádám o ukončení vymáhání dalších pohledávek.
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Pokud spotřebitel vypověděl smlouvu, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Výpovědí ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebiteli zaplacení členského poplatku. Následné vymáhání se tak jeví jako bezpředmětné.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.