Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36327Neuznaná reklamace dovolené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2019, před 5 lety

Jan Novák

Znění stížnosti

Rezervační číslo zájezdu: 01645865
Destinace: Tunisko, hotel Medina Solaria & Thalasso
Termín zájezdu: 21.9. – 26. 9. 2019

Zákaz koupání v moři od začátku do posledního dne dovolené - plavčíci hlídali vodu a lidi pokoušející se užít si dovolenou vypískávali z vody. Vyvěšena červená vlajka zakazující koupání.

Voda v moři(u břehu) byla tak znečištěná, že nebylo vidět na dno, velké vlny navíc vyplavovaly velké množství řas a odpadu.

Všudypřítomný zápach
Nedaleko hotelové pláže se nacházela velká kupa (odhadem 5m do výšky, 10-15m délky) jakéhosi bioodpadu, jejíž silný zápach se linul po celé pláži.
Na břehu podél celé pláže bylo vlnami vyvržené množství různě velkých řasnatých koulí, které se mísily s plastovým odpadem z moře. Nikdo nejevil
snahu tento nepořádek uklízet.

Mrtvý dravec v odtokové jámě horního bazénu - zápach velice intenzivní, druhý den jsem upozornil personál hotelu, do dalšího dne uklizen.

Více v reklamačním protokolu vč. fotek pláže a odpovědi od CK
https://drive.google.com/open?id=1mSpkvLdyO2ojG-x4rfxMwKYoGgW87h8K


Produkt

01645865


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že dovolená měla být především odpočinek na pláži, vycházejíc z Frankfurtské tabulky slev, požaduji 35% z ceny zájezdu jako odškodnění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2019 11:06, před 5 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 10:46, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.