Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#36328Neopravnene strhavani plateb zruseni profilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2019, před 5 lety

Frantisek Benes

Znění stížnosti

Dobrý den,

aktivoval jsem si c-date na pul roku. Pak prestal profil pouzivat a myslel ze zanikne - vzhledem k obratum na uctu jsem si bohuzel vsiml pravidelne strhavanych ptateb az v roce 2018 - okamzite jsem zmenil kartu. V roce 2019 se mi jiz nic neztrhlo, nicmene nerad bych se dostal do exekuce.

Problem je ze si jiz nepamatuji ani mail ze ktereho jsem ucet aktivoval ani jmeno a heslo.

Jedine co mam jsou platebni udaje - nic z toho se na c-date vypovednim formulari pro zruseni pouzit neda


Požadované řešení

Definitivni zruseni profilu c-date


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2019 10:30, před 5 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2019 12:45, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.10.2019 13:37, před 5 lety


Frantisek Benes

Dobrý den,

na uvedenou adresu jsem zaslal následující mail:

Dobrý den,

Žádám o okamžité ukoncění smlouvy, základě, kterého jste si z mého účtu strháváli platby se specifickým symbolem 4511612279, konstantní symbol 1178. Částka za rok 2018 byla 116 EUR a kod transakce byl 0913510577005. Následně jsem kartu zrušil, aby nebyl možný další takový převod.
Vzhledem k tomu že jsem byl vaší společnosti uveden v omyl při zakoupení členství na seznamce c-date ( byl jsem přesvědčen, že kupuji na omezenou dobu a prolongace nastala na základě velmi neeticky postavených obchodních podmínkách) požaduji:
1. Komletní smazání mého profilu
2. Komletní smazání údajů, které o mně evidujete
3. Smazání všchech pohledávek, které vůči mé osobě evidujete a následnou informaci do vašich inkasních Agentur, že vůči mé osobě nic nemají vymáhat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 15:57, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 08:33, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.