Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
aktivoval jsem si c-date na pul roku. Pak prestal profil pouzivat a myslel ze zanikne - vzhledem k obratum na uctu jsem si bohuzel vsiml pravidelne strhavanych ptateb az v roce 2018 - okamzite jsem zmenil kartu. V roce 2019 se mi jiz nic neztrhlo, nicmene nerad bych se dostal do exekuce.
Problem je ze si jiz nepamatuji ani mail ze ktereho jsem ucet aktivoval ani jmeno a heslo.
Jedine co mam jsou platebni udaje - nic z toho se na c-date vypovednim formulari pro zruseni pouzit neda
Definitivni zruseni profilu c-date
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk),
děkujeme Vám.
Dobrý den,
na uvedenou adresu jsem zaslal následující mail:
Dobrý den,
Žádám o okamžité ukoncění smlouvy, základě, kterého jste si z mého účtu strháváli platby se specifickým symbolem 4511612279, konstantní symbol 1178. Částka za rok 2018 byla 116 EUR a kod transakce byl 0913510577005. Následně jsem kartu zrušil, aby nebyl možný další takový převod.
Vzhledem k tomu že jsem byl vaší společnosti uveden v omyl při zakoupení členství na seznamce c-date ( byl jsem přesvědčen, že kupuji na omezenou dobu a prolongace nastala na základě velmi neeticky postavených obchodních podmínkách) požaduji:
1. Komletní smazání mého profilu
2. Komletní smazání údajů, které o mně evidujete
3. Smazání všchech pohledávek, které vůči mé osobě evidujete a následnou informaci do vašich inkasních Agentur, že vůči mé osobě nic nemají vymáhat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.