Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36329Platební upomínka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 hodin 32 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2019, před 5 lety

Jiří Hasil

Znění stížnosti

Dobrý den na můj e-mail přišla upomínka na zaplacení dalších 3 měsíců členství který sem si neobjednal no nakonec sem si řekl že když mi po zaplacení zruší účet tak že to zaplatím ať mám klid hlavně abych se nedostal do problémů. Ale zaplatit přes Paypal na kterej mi be2 dali odkaz zaplatit nejde tak sem je znovu kontaktoval aby mi poslali číslo účtu a variabilní symbol abych zaplatil převodem jenže mi znovu zaslali odkaz na PayPal pak iniciály na převod jenže tam není číslo účtu jenom jméno banky prostě nepoužitelný tak mám pocit že chtějí docílit toho abych to nestihl zaplatit aby skrz penále že mě dostali více peněz tak už nevím co dělat přemýšlím že to co nejrychleji předám právníkovi než to vyšplhá do vyšších částek nebo už nevím co dělat? protože komunikace úplně na nule! Děkuji Hasil


Požadované řešení

Chtěl bych srozumitelné údaje na zaplacení převodem (číslo účtu variabilní symbol atd)po zaplacení úplného zrušení účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2019 10:16, před 5 lety

Jestliže společnost nespokytne součinnost k provedení platby, kterou požaduje, nemůže potom namítat, že platba nebyla provedena včas.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2019 12:41, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.10.2019 16:58, před 5 lety


Jiří Hasil

Hodnocení: