Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den na můj e-mail přišla upomínka na zaplacení dalších 3 měsíců členství který sem si neobjednal no nakonec sem si řekl že když mi po zaplacení zruší účet tak že to zaplatím ať mám klid hlavně abych se nedostal do problémů. Ale zaplatit přes Paypal na kterej mi be2 dali odkaz zaplatit nejde tak sem je znovu kontaktoval aby mi poslali číslo účtu a variabilní symbol abych zaplatil převodem jenže mi znovu zaslali odkaz na PayPal pak iniciály na převod jenže tam není číslo účtu jenom jméno banky prostě nepoužitelný tak mám pocit že chtějí docílit toho abych to nestihl zaplatit aby skrz penále že mě dostali více peněz tak už nevím co dělat přemýšlím že to co nejrychleji předám právníkovi než to vyšplhá do vyšších částek nebo už nevím co dělat? protože komunikace úplně na nule! Děkuji Hasil
Chtěl bych srozumitelné údaje na zaplacení převodem (číslo účtu variabilní symbol atd)po zaplacení úplného zrušení účtu
|
Tweet |
Jestliže společnost nespokytne součinnost k provedení platby, kterou požaduje, nemůže potom namítat, že platba nebyla provedena včas.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk),
děkujeme Vám.
Hodnocení: