Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vlastnim Skoda Kodiaq a pri otvorenom odkladacom priestore v stredovom panely som si odlozil dve kreditne karty, ktore nasledne prepadli do stredoveho tunela cez strbinu-dieru, ktora tam pre zlu konstrukciu je !
V servise som zaplatil polhodinovu sazbu za demontaz - montaz tunela.
Je to v poriadku, aby mizli veci odlozene na stredovom panely a platit za problem takto vznikly?
Aj som sa pokusal napisat na Skoda Auto, ale mailovy odkaz nefunguje a dajaky odkaz na staznosti som nenasiel.
Vratit peniaze, odstranit konstrukcnu chybu aspon v novych autach...
|
Tweet |
Ustanovení § 2161 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, stanovuje případy, kdy je věc vadná. Za vadu věci se bude považovat, pokud věc nebude mít vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Věc bude také vadná, pokud se nehodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá. Věc také musí odpovídat jakosti nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze.
Pokud se na vozidle projeví vada v průběhu 24 měsíců od převzetí vozu, má spotřebitel možnost jej reklamovat u prodávajícího, u kterého vůz zakoupil.
V případě, že se jedná o oprávněnou reklamaci má prodávající povinnost dle § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vadu odstranit (buď opravou, nebo výměnou věci za nový kus), není-li odstranění vady možné, pak má spotřebitel nárok od smlouvy odstoupit. Nemá-li spotřebitel zájem od smlouvy odstoupit, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny vozu.
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.