Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dle Vaší výzvy/SMS/jsem byl vyzván k výměně SIM karty do 30.10.2019,na kterékoliv pobočce .Včera /22.10./jsem navštívil Vaši pobočku Praha 5 Nové Butovice.Váš pracovník prověřil ,že mohu dostat zdarma novou SIM kartu, poté
mi vysvětlil,že jí vzhledem ke svému tarifu nepotřebuji a nechť si zatím ponechám svou starou SIM kartu.Bohužel dnes již nebylo možné se z mého mobilního telefonu kamkoliv dovolat a přijímat hovory, pouze bylo možné tísńové volání.Na telefonu se stále objevovala nefunkční SIM karta.Po neuvěřitelné snaze dovolat se na O2 /3x operátor,téměř hodinová snaha/jsem byl konečně přepojen na technika,který sdělil, že se pokusí mou SIM kartu nahodit a nechť si zajdu na prodejnu pro novou SIM.Pracuji jako lékař v nemocnici a odpojení mého telefonu bez jakéhokoliv varování považuji nejen za zcela nesolidní jednání,s dlouholetým zákazníkem,ale zároveń může dojít k poškození zdraví pacientů.Doufám, že bude nejen urychleně zjednána náprava,ale zárovenˇčekám vysvětlení.
MUDr.Tomáš Baitler
okamžité zprovoznění televonu resp SIM karty
|
Tweet |
Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, nicméně pokud vám přišla SMS ohledně možnosti výměny SIM, pak šlo jen o to, že aktuálně využíváte kartu, která nepodporuje technologii 4G LTE, jež především umožňuje rychlejší připojení k internetu. Jestliže vám následně karta přestala fungovat, domnívám se, že šlo jen o shodu okolností, ne však o to, že bychom vám služby na dané kartě přestali poskytovat.
Ráda bych také zmínila, že pro urgentní řešení potíží není tento portál zcela vhodný, jelikož zde nemáme možnost reagovat zcela flexibilně.
Také je jen těžké vzniklou situaci posuzovat, pokud nám neuvedete žádný údaj, podle kterého bychom si mohli vaše služby dohledat. Požádám tak o doplnění telefonní čísla a jde-li o paušální službu, také o koncovku rodného čísla za lomítkem anebo data narození.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den,
dovolím si pouze konstatovat fakta
1/platím za fungující službu a tato mi byla ,po manipulacích se SIM kartou,pracovníkem O2,znemožněna a to bez jakéhokoliv upozornění!!!
2/tento portál jsem použil po opakovaném volání operátora a technika O2,neboť urgentní řešení se stále nekonalo !!!
3/není jasné proč jsou hovory monitorovány,když ani Guru pro social media O2 k nim asi nemá přístup.
4/domnívám se,že jeden telefon na pobočku O2/OC Nové Butovice/by vše objasnil
a reakce ze strany O2 mohla být opravdu flexibilnější.
Tedy závěrem,je opravdu jedno,zda tento problém vznikl "shodou okolností",či nedbalostí,ale rozhodně nebyl zaviněn zákazníkem,který jej však musel řešit.
Je tedy jen na Vás jak se k tomu postavíte.
MUDr.Tomáš Baitler
Zdravím,
ráda se na možnost řešení vzniklé situace podívám, nicméně bez konkrétního údaje nemám tu možnost, proto vás požádám o zaslání podrobnosti a čísla služby emailem na info@o2guru.cz, abychom si mohli dohledat veškeré informace a na základě nich případně nastavit další postup.
Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.