Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Reklamace - Dnes 22.20.2019 jsem obdržela od operátora O2 vyúčtování za služby v mobilní síti za období do 19.10.2019. Ve vyúčtování se mi objevila položka "služby třetích stran" ve výši 99 Kč. Operátor mi sdělil, že se jedné o službu platební brány ComGate Payments, a.s. - Platba přes SMS - Aplikace, hry, sociální sítě z 26.9.2019 ve 20:01 (oni, že jsou jen zprostředkovatelé) a doporučil mi, že pokud s tímto nesouhlasím, mám se obrátit na Vás a reklamovat tuto částku u Vás. Opravdu s tímto v žádném případě nesouhlasím už vzhledem k tomu, že v uvedený den a uvedeném čase jsem byla v práci, kde v žádném případě nemohu používat mobilní telefon a tento mám vypnutý. Žádné aplikace ve svém jednoduchém telefonním přístroji nemám, natož aplikaci "Hry". Žádám Vás tímto o zjednání nápravy a vrácení částky 99 Kč mé osobě. Způsob vrácení této částky navrhněte. Doufám, že toto byl a je první a poslední případ nesrovnalosti ve vyúčtování. Děkuji. Ulbrichová
"služby třetích stran"
požaduji vrácení neoprávněně účtované částky, pokud by mi měla být vracená částka na účet kontaktujte mě na e-mail (viz referenční údaje)
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.