Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při zakoupení zboží, které nemělo požadovanou hodnotu, firma nereaguje na žádost o odstoupení od smlouvy, neseriózní, bez sídla, bez kontaktu. Požaduji vrácení peněz za zboží, stále neuplynula lhůta ani 14 dnů, firma se neozývá kontaktní adresa je neplatná.
Maxi vapori, sada nádobí, tlakové hrnce, pila motor
Požadoval bych při vrácení všechno zboží (nerozbalené, stále v krabici) vrácení celkové kupní ceny zpět.
|
Tweet |
Jednalo-li se o prodej mimo obchodní prostory, společnost musí spotřebitele informovat o podmínkách, lhůtách a postupu pro uplatnění práva na odstoupení. Pokud tak neučiní, spotřebitel může odstoupit od smlouvy do jednoho roku a čtrnácti dnů. Pokud spotřebitel zašle odstoupení na uvedenou adresu, případně na adresu sídla (uvedené v obchodním rejstříku) a společnost si korespondenci nepřevezme, považuje se odstoupení za doručené a tedy účinné. Doporučujeme spotřebiteli, aby si veškerou korespondenci uschoval. Přesto, že je právo v takovém případě na straně spotřebitele, problém může nastat s jeho faktickým uplatněním.
V tomto případě se nám bohužel nepodařilo kontaktovat uvedený subjekt. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: