Společnost


TeachMe s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36360Neuznaná reklamace a následná nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2019, před 5 lety

Vlaďka Soporská

Znění stížnosti

Prihlasila jsem se do jazykove skoly na podzimni jazykovy kurz spanelstiny (bez jakekoli elektronicke nebo podepsane pisemne prihlasky - pouze na zaklade domluvy na fb s majitelem jazykovky). Jazykova skola totiz patri memu znamemu. Penize za kurz (a dohoda o tom, ze budu na kurzy dochazet) byly na zaklade komunikace (s majitelem jazykove skoly) na fb zaslany na ucet, ktery mi zaslal. Do poznamky k platbe jsem pripsala ucel platby (tzn. me jmeno a nazev kurzu).
Kvuli nespokojenosti s kurzem (ruseni hodin, presuny na jiny den, nevhodnost urovne, vyuka v anglickem jazyce) jsem se po 2. lekci rozhodla kurz “reklamovat” a zazadala jsem o vraceni pomerne casti penez za kurzovne.

Nyni se mnou majitel skoly/muj znamy nekomunikuje a posledni zprava od nej byla, ze penize posle az po ukonceni kurzu (leden) a nauctuje si storno poplatek (VOP mi vsak nebyly zadnou formou poskytnuty ani jsem je nepodepsala).


Produkt

Podzimní kurz Španělštiny 2019


Požadované řešení

Zadam o okamzite vyreseni me reklamace a navraceni pomerne cati kurzovneho zpet na ucet, ze ktereho byla platba zaslana. Se storno poplatkem nesouhlasim, nebot se o storno nejedna, jedna se o reklamaci sluzby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2019 11:56, před 5 lety

V případě reklamace jazykového kurzu se jedná o reklamaci služby. Na reklamaci služby se však vztahují obdobná pravidla, jako na reklamaci zboží.

Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že služba je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že věc:
má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé.

Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany poskytovatele služby bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.