Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#36361Nekompletní dodání objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2019, před 5 lety

Lucie Zálešáková

Znění stížnosti

Dne 6.10. mi byla od Alzy doručená objednávka, kterou přebíral manžel. Když jsem balík rozbalila, zjistila jsem, že obsahuje pouze 1 věc z 5 objednaných a že věci za téměř 3000,- chybí. Jen podotýkám, že v žádném mailu ani v SMS nebylo uvedeno, že by objednávka byla rozdělena do více balíků. A navíc, jak jsem se dozvěděla později, oba balíky měly úplně totožné podací číslo. Nicméně hned po zjištění jsem volala kurýrce a dle jejích slov pro mě měla pouze 1 balík a o tom, že by měla zásilka být rozdělena do dvou nic nevěděla.
Ještě týž den jsem kontaktovala také Alzu, kde mi bylo řečeno, že zásilka je vedená jako dodaná a že se tomu bude někdo věnovat a obratem mě budou kontaktovat. Nestalo se tak.
Během uplynulých 17 dní jsem hovořila se 6 operátory Alzy, kdy mi každý sliboval, jak zvýší prioritu, jak se obratem ozvou a nikdy se tak nestalo.
Jako opravdový výsměch mi přišel mail, který jsem obdržela minulý čtvrtek, že je nastálý problém mrzí, ale že potřebujou (po týdnu a půl) vyfotit balík a hlavně jak byl zabalený....Balík, který mi nedošel. Volala jsem tedy znovu a s operátorem jsme se domluvily na vrácení peněz, které měly být vrácené do tohoto pondělka.
K velkému překvapení mě opět nikdo nekontaktoval. Poslední telefonát, který mě "donutil" k napsání této stížnosti byl z dneška, kdy jsem se dozvěděla, že o žádosti o vrácení peněz nikdo neví, že z logistického úseku (kde se měli problémem zabývat) o problému také nikdo neví, bylo mi odmítnuto přepojit mě k někomu erudovanějšímu a nakonec jsem se dozvěděla, že slečna má ve frontě spoustu hovorů, takže musí končit.
Nyní jsem opravdu v situaci, kdy nevím jak dál a jednání Alzy mi tedy přijde jako vrchol výsměchu a nebudu ani psát, jak se cítím, když tam obden volám, abych si vyslechla, že to někdo zaurguje. Podle mě je 2,5týdne doba, za kterou musí být urgentní případ vyřešen minimálně 3x.


Produkt

Nedodané zboží - Můj pvní tablet Alltoys; Tablet eStar Beauty, Flash disk Kingston 16GB, Paměťová karta Kingston 32GB


Požadované řešení

Od Alzy chci jednoznačně vrátit peníze za nedodané zboží, nic víc nepožaduji, protože po této zkušenosti a po jednání operátorů už u Alzy nikdy nenakoupím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2019 11:01, před 5 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2019 10:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.