Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#36363Zakoupení reklamních tašek - červené - velká a malé

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2019, před 5 lety

Dagmar Richterová

Znění stížnosti

Na základě Vaší reklamy:"Kéž by si celá naše republika řekla už ani jednou igelitka"... Daly jsme se nachytat, protože chceme něco po republiku udělat.... a s kamarádkou jsme si koupily tyto tašky...jaké je naše překvapení, když jsme v tašce nesly pár věcí a ejhle...ucha se nám začala rozlézat ve švech, které jsou prosekané a taška je k nepoužití, to je tedy věc!!!! To opravdu celá republika bude bez tašky a zase bude používat raději igelitky...domníváme se, že je to velice drahá legrace, za odnesení jednoho nákupu...kdo tašky šil, tak asi použil silné jehly a ty prosekaly ten silon...


Produkt

nedbale ušité tašky, krásná reklama, takto nikoho nenalákáte na znovu koupit si tašku


Požadované řešení

to necháme na Vás, spíše si myslíme, že otázka by zněla "Co s tím uděláte!" nechceme vzbudit dojem,že si prostě chceme postěžovat.....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 11:38, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 11:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.