Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Na základě Vaší reklamy:"Kéž by si celá naše republika řekla už ani jednou igelitka"... Daly jsme se nachytat, protože chceme něco po republiku udělat.... a s kamarádkou jsme si koupily tyto tašky...jaké je naše překvapení, když jsme v tašce nesly pár věcí a ejhle...ucha se nám začala rozlézat ve švech, které jsou prosekané a taška je k nepoužití, to je tedy věc!!!! To opravdu celá republika bude bez tašky a zase bude používat raději igelitky...domníváme se, že je to velice drahá legrace, za odnesení jednoho nákupu...kdo tašky šil, tak asi použil silné jehly a ty prosekaly ten silon...
nedbale ušité tašky, krásná reklama, takto nikoho nenalákáte na znovu koupit si tašku
to necháme na Vás, spíše si myslíme, že otázka by zněla "Co s tím uděláte!" nechceme vzbudit dojem,že si prostě chceme postěžovat.....
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.