Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mobilní telefon zakoupen u teto společnosti přestal po měsíci samovolně nabijet. V reklamacnim protokolu bylo uvedeno že jde o mechanickou závadu, přesto ze mobilní telefon nikdy nespadl na zem.Koupen byl na pobočce v Hradci Králové
Mobilní telefon my phone za 5000 Kč
Oprava telefonu nebo výměna za nový mobilní telefon
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že reklamovaná vada nebyla na výrobku v době převzetí, případně prokázat, že se jedná o mechanické poškození a v čem je spatřováno.
Společnost COMFOR STORES a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Pro posílení důkazního postavení si spotřebitel může nechat zpracovat znalecký posudek. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.