Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den dnes kolem 12:00 -14:00 mi mel byt dorucen balicek s dobirkou. Kdyz mi ridic s čislem 728 251 661 volal hned jsem vyšla pred dveře.
Po malé chvilce mi ridič volal a řval na mě kde jsem. Po té jsem zjistila že nastala z mé strany chyba. Chápu, že to pro řidiče není príjemné, ale i přes to by měl ovládat své chování. Jsme jen lidi ty chybují...
Nepříjemný řidič mi nenabídl jinou možnost než uložení zásilky na Spi servis Na Vyhlidce 814/17. Což je pro mě zruky a mé časové možnosti mi neumožnuji si pro balicek dojit.
Co mám v takovém prípadě dělat? Služba PPL nepočítá s lidskou chybou? Prijde mi že když už za dopravu platíme nemalou částku měl by nám být balíček doručen. Není možnost změnit místo dodání?
zasilka: 40696476839 s dobirkou 2522,- kontakt na řidice:728251661
Prosím aby zasilka byla doručena na adresu Jestřebická 643/6 praha 8 Čimice 18100.
A upozornění řidiče za nevhodné a arogantní jednání se zakazníky při telefonické domluvě.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.