Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den jsem velice neštastná už jsem si několikrát stěžovala a je to k ničemu. Včera byl syn doma- a měla jsem ve schránce lístek že mám na poště balík- balíkářka se neobtěžovala ani zazvonit a to máme ještě psa tak vím když je někdo u nás zvoní nebo když k nám přijíždí auto nic pes neštěkal. 3× jsem byla na poště než mi balíček dali pani balíkařka ještě nedorazila na poštu atd. Mám to na poštu dost daleko je to do kopce je to dost náročné jsem v invalidním důchodu je to opravdu náročné. A co mě ještě více naštvalo dneska jsem čekala balíček celý den opět nikdo nezvonil a opět ve schránce lístek nevím jak donutit balíkářku aby zvonila jsem z toho už vážně vytočená ale co s tím? Na poště mi řekla, vedoucí, že není její nadřízená, že jí nic nařídit nemůže. Tak kde si mám stěžovat? Jsem z Kosmonos.
Moc bych si přála aby si paní co doručuje balíky plnila své povinnosti- bohužel neplní hází lístky do schránky a nezvoní!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman