Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#36384NEDODÁNÍ BALÍKU DO RUKY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2019, před 5 lety

MARKÉTA ČEČÁKOVÁ

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN.
PODÁVÁM STÍŽNOST NA POŠTU PRAHA 412,PSČ 14300.
21.10. MI BYLO OZNÁMENO,ŽE JSTE PŘEVZALI ZÁSILKU,O JEJÍMŽ DORUČENÍ MĚ BUDETE INFORMOVAT.
23.10. MI POŠTA V PRAZE-MODŘANECH,SOFIJSKÉ NÁM. OZNÁMILA,ŽE SI MÁM PRO ZÁSILKU DOJÍT NA POŠTU, AČKOLI JSEM MĚLA MÍT BALÍK DO RUKY.
TELEFONICKY MI PANÍ Z POŠTY LAKONICKY OZNÁMILA,ŽE TOHO MAJÍ HODNĚ A TAK MI TO NEDORUČILI. NABÍDLA MI SICE NOVÉ DODÁNÍ,ALE JÁ ČEKALA DVA DNY CELÉ DOPOLEDNE A OPRAVDU NEHODLÁM TRÁVIT DALŠÍ ČAS ČEKÁNÍM NA ZÁSILKU.
24.10.JSEM DOSTALA OZNÁMENÍ O PŘEKÁŽCE NA STRANĚ POŠTY.
CO BUDOU DĚLAT PŘED VÁNOCEMI? TO UŽ NESTIHNOU ANI PRACOVAT,NE?
NEMLUVĚ O TOM,ŽE BYCH PLATILA ZÁSILKU VČETNĚ POPLATKU ZA DORUČENÍ DO RUKY,
COŽ ALE PROVEDENO NEBYLO.
INFORMOVALA JSEM TAKÉ FIRMU NOTINO,ŽE SI ZÁSILKU NEVYZVEDNU A UPOZORNILA JE,ŽE TO NENÍ MOJÍ VINOU.
ŽÁDÁM O VYSVĚTLENÍ,PROTOŽE SE MI TO NESTALO POPRVÉ,CO SE TATO POŠTA VYMLOUVÁ NA KAPACITNÍ DŮVODY.
MARKÉTA ČEČÁKOVÁ
BOTEVOVA 3100/11
PRAHA MODŘANY


Produkt

NEDORUČENÍ ZÁSILKY DO RUKY - DR2266075025U ,ODESÍLATEL NOTINO s.r.o.


Požadované řešení

OMLUVA


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 09:30, před 5 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.