Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36385Neochota vydat jasné potvrzení o bezdluznosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2019, před 5 lety

Iva Bartůňková

Znění stížnosti

Dobrý den, dostala jsem od společnosti Intrum Financial Services GmbH dopis s požadavkem na zaplacení 169,02 EUR. Jelikož mám vše vyrovnané, rozporovala jsem toto vymáhání a obdržela od paní Hájkove z be2 collections email, že se omlouvaji - Upomínkový dopis byl zaslán v důsledku nedopatření a že ho mám ignorovat. Firma Intrum se mnou nekomunikuje. Z důvodu velice špatných zkušenosti však požaduji jednoznačné potvrzení, že veškeré závazky mám u společnosti be2Sarl zaplacené. Děkuji Iva Bartunkova


Požadované řešení

Získání potvrzení o zaplacení všech svých závazků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 11:34, před 5 lety

Povinnost vydat potvrzení o zaplacení dluhu zakotvuje § 1949 odst 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který říká: "Přijímá-li věřitel plnění, vydá dlužníkovi na jeho žádost potvrzení o splnění dluhu (kvitanci). V kvitanci vyznačí jméno dlužníka i věřitele, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl dluh splněn."

Spotřebitel má tedy nárok na vydání potvrzení. Povinnost vydat potvrzení má věřitel, záleží tedy, zda je věřitelem společnost be2 S.a.r.l. nebo spol. Intrum Financial Services GmbH. Teoreticky mohly nastat dvě situace. Společnost Intrum Financial Services GmbH pohledávku buď vymáhala a poskytovala tak službu společnosti be2 S.a.r.l., která zůstala věřitelem, nebo došlo k postupu pohledávky společnosti Intrum Financial Services GmbH a ta je nyní věřitelem. Informovat spotřebitele o tom, která ze společností je věřitelem by měly obě výše zmíněné společnosti. Věřitel má poté povinnost kvitanci vydat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2019 14:12, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 09:27, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2019 09:39, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.